Gå til innhold

Skifte vannpumpe på E-36 318is


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

Da var pumpa skiftet, å det var gjort på en liten time :D Den gamle hadde en del av skovelen løsnet, men den nye var i støpejern, så den tåler vel litt mere. pumpe + 2l kjøleveske kom på svimlende 603.- hos mekonomen, inkl BMWCCN rabatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde spart enda mer (medlemskontigenten på 300,-) om han bare hadde sagt at han var BMWCCN-medlem, uten å være det... 8)

Jeg har ihvertfall aldri opplevd å måtte vise noe medlemskort. Må oppgi medlemsnummer/navn til GS Bildeler, that's it. Morris Bil (BMW/Mitsubishi-forhandleren i Tønsberg) har riktig nok spurt om å få se kortet, men da hadde jeg det ikke med, og klarte å krangle til meg rabatten allikevel. Måtte oppgi medlemsnummeret mitt, men innså da jeg kom hjem at jeg hadde gitt feil nummer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde spart enda mer (medlemskontigenten på 300,-) om han bare hadde sagt at han var BMWCCN-medlem, uten å være det... 8)

Jeg har ihvertfall aldri opplevd å måtte vise noe medlemskort. Må oppgi medlemsnummer/navn til GS Bildeler, that's it. Morris Bil (BMW/Mitsubishi-forhandleren i Tønsberg) har riktig nok spurt om å få se kortet, men da hadde jeg det ikke med, og klarte å krangle til meg rabatten allikevel. Måtte oppgi medlemsnummeret mitt, men innså da jeg kom hjem at jeg hadde gitt feil nummer. :P

Det er noe vi stadig jobber med å minne forhandlerne om når vi treffer dem. Nemlig at de skal be om å få se gyldig medlemskort. Dessverre er det ikke alle som gidder hver gang (gud forby; det tar sikkert opptil flere sekunder å spørre), og dermed risikerer vi at folk spiller på dette, og "svindler" til seg klubbrabatten. Nå betyr egentlig ikke det så mye, tror jeg, siden folk flest ikke vil gjøre seg til fant for usle 300,- per år. Da er det nok mindre stress å bare betale kontigenten og ha god samvittighet. Men noen vil det jo alltid være som ikke ser verdien av arbeidet vi gjør gratis og frivillig for klubbens medlemmer.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjipt ja. Men i realiteten er det vel kanskje også bra at mange bruker klubbrabatten, det vil jo bare gi muligheter for bedre rabatter.

En ting du kanskje burde være obs på dersom sjappene driver og sjekker hvor mange som benytter rabatten - på BilXtra i Hillevåg har jeg ofte opplevd å få NAF-rabatt på kvitteringen da jeg har bedt om BMWCCN-rabatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...