Gå til innhold

Oslo Trafikketat

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Kom til bilen min idag morges... Til min store forskrekkelse fant jeg en bot på 500kr på vinduet(Har stått der ca hver eneste dag i et halvt år)... Men jeg sto faen meg ikke ulovlig parkert! Det stod på boten at jeg sto i en all stans forbudt sone... Men skiltet var rett bak bilen og det pekte ned i bakken(dvs at stans forbudt sonen sluttet rett bak bilen ca halv meter bak). Er så utrolig irriterende når sånne ting skjer... Noen fler som har opplevd noe lignende og har en god fremgangs måte for å klage på dette? Oslo TrafikkEtat kommer nok til å høre fra meg ja 8)

mvh NSS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg parkerte utenfor huset til en kompis for av og pålessing av varer, så ingen skilt som viste noe om forbudt parkering, jeg ser ut av vinduet fra øverste etasje der europark holdt på å gi meg bot, jeg løper ned og snakker med han, men nei da, han ville ikke høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det alltid forbanna drit med parkeringsbot. hadde foruten en epsiode, som det kun var en ledig parkering, og jeg rygget da med bakhjulene på plenen, så bilen ikke skulle stikke så langt ut i veien, og jeg fikk jaggu bot da. var så irritert, jeg ringte, fikk satt meg over til sjefen, og han kom å så på det. han sa at han ikke skjønte hvorfor du fikk bot, og da rev i stykker boten.

Når jeg kjører rundt i lastebilen, leverer varer etc., så hender det at jeg får bot, for jeg står på fortau o.l.. ringer og klager, og det hjelper de fleste gangene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah... Hadde ikke kamera da... Tar bare et bilde i morra eller noe... Bare for å vise hvor den sto... Sender den med klagebrevet og sier at bilde er tatt et par dager etter, men for å vise hvordan bilen sto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du et bilde av parkingen?God dokumentasjon er viktigt når man skal klage...

Tar ikke parkerings vaktene bilder da?? Burde være en smal sak å få de til å dokumentere det da....

Tror alle gjør det nå for tiden ja. De vil ikke ha så mye krangling lenger, så de går rundt med digitalkamera og knipser alle de bøtelegger. Har sett mange av de knipse rundt forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...