Kjell Arne Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Hallo boys, er ute av forumet en måneds tid ,reiser til Dubai og videre til Afrika på jobb, regner med en del $$$ så kan jeg handle når jeg kommer hjem. Take it easy ute på veiene og ingen stunt nå når våren nærmer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Oooh....god tur!!! Heldige som får varmt og fint ver i en mnd asså...skulle gitt mye for det ja Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 De har vel internett i Afrika med vel? Hva jobber du med forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 det er han som sender de svindler-mailene fra nigeria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 God tur ja.... Dubai.... Det er der vi skulle bodd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Nice! Ser det står brønnservice på yrke i profilen din, Kjell Arne. Det er vel ikke tilfeldigvis Statoil du jobber for, eller skal jobbe for der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Hallo boys,er ute av forumet en måneds tid ,reiser til Dubai og videre til Afrika på jobb, regner med en del $$$ så kan jeg handle når jeg kommer hjem. Take it easy ute på veiene og ingen stunt nå når våren nærmer seg! heldiggris, du kommer til å digge dubai, heftig rå land, kompisen min har hvert der så hørte mye fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Nei Gunnar, jobber ikke for statoil,jobber for et utenlandsk selskap som driver brønnvedlikehold i levende brønner! det er oss oljeselskapene kaller på når de har problemer. Afrika var dritt men Dubai var konge, fytt i katta for noen sjefs biler de kjørte der nede,alt fra Ferrari til Aston Martin med andre ord gutta har $$$$$$$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Nei Gunnar, jobber ikke for statoil,jobber for et utenlandsk selskap som driver brønnvedlikehold i levende brønner! det er oss oljeselskapene kaller på når de har problemer. Afrika var dritt men Dubai var konge, fytt i katta for noen sjefs biler de kjørte der nede,alt fra Ferrari til Aston Martin med andre ord gutta har $$$$$$$ Er du en slags norsk utgave av oljebrønn-brannslukkeren Red Adair ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 jobber ikke akkurat opp imot det han drev med men vi bruker det samme utstyret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå