Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

8) Hallo boys,

er ute av forumet en måneds tid ,reiser til Dubai og videre til Afrika på jobb, regner med en del $$$ så kan jeg handle når jeg kommer hjem.

Take it easy ute på veiene og ingen stunt nå når våren nærmer seg!

Skrevet

Nice!

Ser det står brønnservice på yrke i profilen din, Kjell Arne. Det er vel ikke tilfeldigvis Statoil du jobber for, eller skal jobbe for der nede? ;)

Skrevet
8) Hallo boys,

er ute av forumet en måneds tid ,reiser til Dubai og videre til Afrika på jobb, regner med en del $$$ så kan jeg handle når jeg kommer hjem.

Take it easy ute på veiene og ingen stunt nå når våren nærmer seg!

heldiggris, du kommer til å digge dubai, heftig rå land, kompisen min har hvert der så hørte mye fra han.

• 4 weeks later...
Skrevet
8) Nei Gunnar, jobber ikke for statoil,jobber for et utenlandsk selskap som driver brønnvedlikehold i levende brønner! det er oss oljeselskapene kaller på når de har problemer. Afrika var dritt men Dubai var konge, fytt i katta for noen sjefs biler de kjørte der nede,alt fra Ferrari til Aston Martin med andre ord gutta har $$$$$$$
Skrevet
8) Nei Gunnar, jobber ikke for statoil,jobber for et utenlandsk selskap som driver brønnvedlikehold i levende brønner! det er oss oljeselskapene kaller på når de har problemer. Afrika var dritt men Dubai var konge, fytt i katta for noen sjefs biler de kjørte der nede,alt fra Ferrari til Aston Martin med andre ord gutta har $$$$$$$

Er du en slags norsk utgave av oljebrønn-brannslukkeren Red Adair ? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...