Thomas-G Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Blir det overkill med en sånn vinge på en liten Compact? Lurte på om jeg skulle blåse av litt penger på en sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Jeg liker personlig ikke sånne huskestativ, men smaken er som baken...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Syntes igrunnen ikke det var så ille, men tror ikke jeg hadde kjørt rundt med en slik selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Om alt den andre stylingen følger med er det jo rått med sånn vinge....kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Var ikke det værste jeg har sett.... Men tja... Tror ikke jeg ville brukt 3-4k på en slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Sorry at jeg sier det, men det er slike monteringer som gjør BMW til harry... Voldtekt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Synes òg den var fet, men må vel ha hele bodykittet for at det skal se tøft ut med vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Så faktisk grei ut. Men for all del ikke monter denne på en kliss original bil. Hvis det er det du har da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 det kommer jo helt an på hvordan styling det er ellers på bilen. synes den var bra på den bilen. men en orginal bil med sånn vinge hadde sett litt harry ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 spoileren likte jeg på bilen. det som ødelegger er fargen på bilen. på en mørkere bil blir det skikkelig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Bilen der var rå den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Eyyyh....det er jo den vinga jeg har sett meg ut til min Compact :D Ikke før den er klar for det alså, men en gang når resten av stylinga er på plass, da skal jeg ha en sånn, så KJØR PÅ!!!! Den er jo bare rå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2005 Jeg skal nok ikke sette på den før jeg har klart å få resten rundt.. Har lissom lyst på noe alle ikke har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Hva da med en orginal bil så man ikke blir gjenkjent som gjengmedlem??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 På en Compact så tror jeg nok dette hadde blitt tøft, vel og merke så lenge resten står i stil! Aguilera: Jeg må bare få si at jeg synes det er topp at det er jenter her på forumet også, det er generelt for få jenter i bilmiljøet. Du er ikke ikke singel vel...? Dersom du får realisert planene dine med Compacten så tror jeg du får en skikkelig tøff bil etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå