Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag da jeg fyllte benz så oppdaga jeg en 5 serie med den nye M-pakken :D Så jeg knipsa et par...(ikke verdens beste bilder) Kunne liksom ikke snike meg opp til bilen heller :? (er ikke helt paparatzi enda :P )

DSC01372.jpg

DSC01371.jpg

DSC01370.jpg

DSC01373.jpg

Skrevet

Synes den er ganske pen jeg... Vertfall nå som jeg har sett den i levende live liksom.. :P Men den er kanskje penere uten grøftlys i fangeren :?:

comming_at_cha.sized.jpg

Tror kanskje den originale M5 fangeren er noe smalere i "gapet" enn M-tech´en oxo....(eller er det bare meg :roll: )

Skrevet

Ja, men det går vel å bestille en M5 fanger fra en forhandler? F.eks GS bildeler... M5´er kan jo kræsje de oxo :wink: Men mener du at det er slik at du må dokumentere at du eier M5 for å få kjøpt deler til den?

Har hørt om noe slikt med audi rs4 o.l.... :-k

Skrevet

Går det ikke ann å lakkere radiatoren sort da? (eller kanskje det minsker kjøle evnen :roll: ) For så å kjøpe et gitter som dekker hele bakkanten på fangeren... Tror det blir finere da...

134404.jpg

Skrevet

Ja... I sort får du skjult de sidestykkene på frontfangeren... Slike små detaljer vil ikke komme fram så mye da. Men jeg må si at de "stakk" seg ikke ut på den gråe touringen jeg så, slik som på det bildet jeg la ut over her.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...