BalleKnalle Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 www.dinside.no har testet BMW 5 serie med X drive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 fantastisk flott bil de nye 5-seriene ....................men: VISS jeg skulle kjøpe en E60 (lite trolig at det skjer i nærmeste fremtid), så ville jeg egentlig ikke hatt dubbeditter som aktiv styring, aktiv demping, 4x4, gjerne også uten aircondition også osv. Fordi: jeg ser for meg at om en god del år så vil en eller flere av dubbedittene bli defekte, eller delvis defekt. Jeg er av natur at Less is More. Må legges til at jeg har NULL, 0, erfaring med disse bilene, og at E60 kunne godt stått ved siden av min gode gamle e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Veldig bra. Jeg liker konseptet med firehjulsdrift i en helt vanlig 5-serie. Mon tro om BMW etterhvert lanserer xDrive på mindre motoriserte modeller som 520xi, 520xd eller 523xi. Det ville definitivt blitt en norgesfavoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Ja det skulle vært en 520xi. Den hadde sikkert blitt populær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Nam nam,skulle hatt en sånn ja,må nok grave uendelig dypt i lommebak for å få tak i en sånn eller 7 rette i lotto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Hadde ikke en 520xi blitt litt "tam" tro?Dessuten har jo BMW tradisjon for ikke å ha X på de minste motorene, med unntak av X3 2.0d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå