hagenisse Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Bare en liten kommentar ang. Svendsen. De her i Oslo ville ikke lage til min isbil, fyren sa at de greiene de laget ikke ble noe bra lyd. Litt komisk ettersom de først sendte tilbud på mail? Heh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 spørs om jeg får fyre opp 325tds´n og lage en film så dere får høre lyden på denja. d er good d. effektanlegg og konfilter på en diesel er verst ass. skikkelig spesi go lyd. jeg som ikke er dieselfanatiker synest d var overaskende bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Hadde vært moro å høre/se, Kjell Rune! Har ikke hørt mange dieseler med mindre enn 8 sylindre som har gromlyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Ja jeg må si meg enig med Kjell Rune her, at makan til golyd fra dieselbil har jeg ikke hørt før Hadde riktignok bakpotte med 2x3" enderør på min egen tds, men den ble "liten" i forhold til Kjell sin. Filteret spiller nok en rolle her, ingen tvil om det. Til og med skikkelig golyd av turbo'n inne i kupe'n. For meg som er dieselentusiast så er dette så godt som optimalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Kjell, håper du får fikset en film eller en waw fil, da så får vi hørt på den Du kjønner det at Disel + Effektanlegg, konkulosjon grom lyd! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå