Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er relevant, så er egenvekt på min oppgitt til 1350 kg i vognkortet, men den veier faktisk mindre på biltilsynets vekt.

Er det med eller uten fører? Pleier stå begge deler det gamle vognkortet men bare med fører i det nye tror jeg.

Skrevet

Hvis det er relevant, så er egenvekt på min oppgitt til 1350 kg i vognkortet, men den veier faktisk mindre på biltilsynets vekt.

Er det med eller uten fører? Pleier stå begge deler det gamle vognkortet men bare med fører i det nye tror jeg.

Jeg så på det gamle som ligger rett foran meg på kontorpulten her. Det er 1350kg egenvekt, og 1425 kg inkl. (en meget lett) fører. :-)
Skrevet

vil ha eit prosjekt er lei av biler som er i orden! er halveis hyper aktiv og er avhengig av dritt under neglene men med denne bilen har eg aldri skrudd den er bare rett og slett problemfri, bortsett fra skifte av bensin filter!

eg har skrudd på kompisser sine biler gratis for og tilfredstille mine behov for lenge nå må vil og skal ha e30 prosjekt med villig turbo hihi :lol::lol::wink:

eller skal turbo konvertere sjøl!

Skrevet

juks å fanteri kan vær. d funker jo :lol:

Ja det gjør jo det! :wink:

Ingen intreserte, bilen kan selges under 110k faktisk 95k vist den går før onsdag kl 12.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

95k er løp og kjøp pris, og på onsdag reiser eg til kalde nord i 14 dager på arbeid!

Skrevet

kommer til og bli trist kvitte seg med denne bilen!! har opplevd mye sammen vi!! :cry::cry:

p.s vist alle som ser denne annonsen kunne gjort meg en teneste og snakket med dei personene dere vet er interesert i tilsvarende bil og tipset om denne,

da hadde eg vert takknemmelig da!!

Skrevet

Jeg så på det gamle som ligger rett foran meg på kontorpulten her. Det er 1350kg egenvekt, og 1425 kg inkl. (en meget lett) fører. :-)

Merkelig! Har ikke du en 95 el 96 modell?

Min veier 1320 i følge vognkortet. Trodde coupen var litt lettere enn sedanen men?!!

Har du AC på din? Mulig det er AC'en og skinnsetene som drar opp vekta litt.

Skrevet

Ikke ta vekta i vognkortet som noen fasit. Det er i senere år de faktisk har begynt å veie hver enkelt bil. Før brukte de bare et standardoppsett. Min E36 320ia (importert i '96/97) hadde vel 1280kg eller noe i egenvekt, men veide 80-100kg mer. Samme med '96 Chrysleren min, der stod det A/C og ABS på tilleggsvekt, hhv. 22 og 18kg, eller noe i den duren, men bilen min hadde ikke A/C... Moralen er, ta bilen på en vekt, vognkortet er bull. :)

Skrevet
Det er 1350kg egenvekt, og 1425 kg inkl. (en meget lett) fører. :-)

Frekk eller? Den vil veie 1410 med meg bak rattet. :lol:

:lol:

Hehe. Jeg veier tett oppunder 0,1Tonn.... så ja, kanskje jeg er frekk ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...