Gå til innhold

Hvilket parti?


 Share

Hvilket parti stemmer du på?  

37 stemmer

  1. 1. Hvilket parti stemmer du på?

    • Høyre
      7
    • Ap
      2
    • Sp
      2
    • Frp
      27
    • Venstre
      0
    • Sv
      0
    • Krf
      0
    • Andre
      1


Anbefalte innlegg

Når du ikke stemmer så trenger du heller ikke noe alternativ....

Finnes alt for mange sånn som deg som ikke gidder å stemme.

Det koster ikke allverden å sette seg litt inn i de forskjellige partiene.Så kan du gjøre deg opp en mening selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte oxo Frp.. Men de er ikke komplett... Det er som hagenisse sier. Hvis en skulle stemt på et parti som stod for alt en mente selv, har en måttet "blande" litt....

Ingen partier er komplette, så det er bare å finne det som har mest saker som du er enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter FrP jeg også, syntes de har mange bra saker. Men jeg er litt lei av at Hagen ikke har bein nok i nesa til å få kommet seg i regjering. Syntes ikke noe om at partier litt over og under sperregrensen får bestemme her i landet nå.

Når det gjelder de som ikke stemmer, så er jeg enig i at de ikke har rett til å uttale seg. Med så mye rot som det er i politikken så er det forståelig at mange ikke greier å finne et parti som representerer deres meninger.

Men uansett så er som regel folk enten blå,rød eller grønn. Derfor kan det være lurt å stemme på et parti som ligger på den siden av politikken som du mener er riktig. Da får iallfall ikke partier du absolutt ikke støtter nyte godt av at du ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRP, huff. Liker ikke populistiske partier. Vil ha noen som man kan ha tillitt til :P

Kommer til å kjøre landets økonomi rett vest. Men men, jeg drar til Frankrike i morra, så det går nok ei uke før jeg får se krass kritikk mot min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...