Gunnar Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Månedens bil mars 2005 Nå er det på tid for månedens bil nummer to her på sidene. Denne gangen er det en flott E38 som står for tur. PS: Jeg gleder meg til å se bilder av den med sommerfelgene på! Fikser du det når den tid kommer, Bjørn? Bil 1995 BMW E38 740iA Eier Bjørn Kjeldstadli (M6 Bjørn) Eksteriør Originale 16" vinter, Rial VE 19" sommer. Ettermontert xenon, hvite blinklys og nye baklykter. Montert på ekstra enderør. Interiør Originalt skinn, klima, multifunksjonsratt, etc... Stereo DVD-anlegg med skjermer i baksetene, samt originalt BMW-stereo. Motor 4-liters V8 på 286hk. Annet Ellers er bilen i original og god stand, med 133.000km på telleren. Er meget godt fornøyd med bilen NB! Pga garantisak ble motor byttet på 53.000km. Fabrikkny motor har nå gått 80.000km. Ta ellers en titt på Bjørns eget galleri: http://www.bmwguiden.no/album/?id=M6Bjorn Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av BMWGuiden.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640x485), til post@bmwguiden.no!
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 E38 er skikkelig nais bil az.... Kakse beemer..
520d Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Jeg må rett og slett si at, det der var en kjempe fin bil
M6 Bjørn Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Thanks guys! Må innrømme att jeg vurderer å selge bilen om noen skulle være seriøst interessert. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Har hatt automatgear på mine to siste BMWèr,selv om det er utrolig behageligt er jeg nå litt lei av det. Er derfor på utkikk etter en mindre bil med man gear og litt krutt under panseret.
DaggEn Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Gratulerer. Skikkelig fin bil du har. Går sikkert bra. Har tenkt på å kjøpe en 730 men får se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå