528i Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 hvist du ikke er plaget med å ikke få driftstemperatur så bare tut og kjør. er noe annet vist motoren er veldig sen å bli varm, eller at den aldri blir varm nok. har du fin temp på motoren så er det bare å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 men hva med turtelleren da? skal den gå i takt med den? og når bilen er slått av så klarer jeg ikke å få snurret den rundt..skal vifta være låst da? Bare glem det med turtall osv...viss du akkurat har stoppa motoren og prøver å vri rundt vifta ja da skal den sitte fast. Ikke sikkert han bilmekanikeren kjenner så godt til BMW tydeligvis... Vifta di fungerer akkurat slik den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolla Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Jeg tror jeg har samme problem. Skjønner ikke de som sier at det skal være slik. På min bil har det plutselig blitt sånn at viften drar igang og bråker veldig mye på høyere turtall. Det må jo være noe som er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå