Gå til innhold

Hvilken Vinge


 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke noe fan av vinger, men det spiller jo ingen rolle for deg, men eg synes den nederste var den peneste sett i sammenligning med bilen. Den øverste blir for rund i forskjell til utformingen på resten av karroseriet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg måtte ha valgt mellom en av e to så hadde jeg tatt den øverste. Dette er det to grunner til, det ene er den glippen Frode H nevner, det andre er at den nederste minnet en del om Riegers Infinity(?)-vinge, så den "har vært brukt før" om du skjønner hva jeg mener. Den øverste var mer unik.

Personlig støtter jeg RoyV sin mening. Jeg liker M-styling godt til E36 og da hører GT-vingen med, men dersom man har mer ekstrem styling så må selvsagt bakvingen også tilpasses dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW324TDa skrev:

Er ikke noe fan av vinger, men det spiller jo ingen rolle for deg, men eg synes den nederste var den peneste sett i sammenligning med bilen. Den øverste blir for rund i forskjell til utformingen på resten av karroseriet...

Helt enig.. ville definitivt gått for den nederste jeg ja!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på utformingen av resten av stylingen da. Hvis all annen styling er kantete som E36 er originalt så er den øverste hekkvingen for avrundet, men dersom man med skjørt og frontspoiler har rundet av i alle bauger og kanter så passer den nok fint den der.

Imidlertid så ville jeg ikke gått for resten av bodykitet til Carzone da...

10861632330.91499700!3.jpg

10861636980.32204700!4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...