///stian Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 BMW324TDa Skrevet: Fre Mar 11, 2005 08:32 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Oransje parklys på en E30?? Er ikkje det i seg selv grunnlag nok for en bot? For hærverk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Heldigvis har jeg ikke fått bot noen gang ! Prøver og holde farte i 50 sona kansje 15 kmt over. Skal jeg kjøre raskt er det 4 felts vei og sendt på kvelden evnt tidlig morra slik at det er minnimalt med trafikk og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Surt med bot ja... Men tenk på alle gangene du har kjørt over fartsgrensen Så tar du de tusen lappene og deler på det antallet....Da blir det ikke så mye kanskje.. Det er jo en måte å prøve å få "god" samvittighet for å betale så mye til staten.... Og ja! Det hjelper å spille dum..... "Å, Hvar det enveiskjørt her? Det viste jeg ikke...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå