///M Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Noen som spiller dette,hadde den på pc for lenge siden men det var vanskelig kom ikke lengre enn treningen, har den nå på xbox og det er sinnsykt rå spill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Er ikke vanskelig det da! piss enkelt! Kjipt spill faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 hmm, da er du sikkert en flink gamer da, synes den var kul jeg, hva med chaos teory, har du spilt den, hvordan er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Noen som vet får jeg kan få tak i musikken til spillet, synes den er litt kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Splinter cell er kongebra - hvis man spiller det på riktig måte. Det er et snikespill, ikke et skytespill, så gå inn for å ikke drepe flere enn de du absolutt skal. Da er det ikke så enkelt Hvis du mener musikken til chaos teory så finnes den på play. Til de tidligere har jeg ikke funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 har ikke spilt chaos theory, splinter cell kjøpte jeg bare for moro skyld og jeg ble helt slukt inni spillet, ble nesten 7timer spilling daglig,merker ikke at tiden går engang,men likte musikken noe jævlig,kul musikk, jeg snakker om det første spillet av splinter cell, tror at det er det første da, det står tom clancys splinter cell på coveret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 HAGENISSE: Har du spilt Painkiller, den er sååå råååå, akkurat som serious sam, musikken i spillet der er konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Nope, orker ikke den typen fps-spill mer. Går i True Combat når det gjelder fps og ellers bilspill, lfs og gt4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Beste spillet som finnes er Metroid Prime Er totaalt hekta!! Men det hadde ikke mye med topic å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hørt mye bra om det, men ut i fra bildene jeg har sett ser det kjedelig ut. Bare det ikke er like oppskrytt som det totale møkkaspillet Halo er det kanskje verdt å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Syns nå Halo er meget bra jeg da,har ikke spillt Halo 2 ennå det er visst enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg har spilt igjennom begge i co-op samt litt normal multiplayer og skjønner virkelig ikke begeistringen over disse spillene. Grafikken er ikke noe å rope hurra for, brettene er utrolig ensformige, spesielt i orginalen, AI-en er rimelig standard, og i det hele tatt spiller det som fps-spill gjorde for 10 år siden. Kan være grei moro å bare fyke rundt i evige ganger mens du fyrer løs på folk, men noe toppspill blir det ikke. Slutten på Halo2 er vel også en av de få som greier banke halflife2 i elendige slutter. Sammenlignet med hva som finnes av fps-spill til pc, og da spesielt i multiplayer, så er Halo en vits. Nå er dette bare min mening, Burnout 3 fikk jo også strålende kritikker og det er enda mer søppel i min verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Spiller for det meste Joint Operations og Far Cry.. De spillene er super synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 så kresen du er a hagenisse,hehe, synes halo var helt topp jeg, faktisk litt morsom avogtil, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Kresen? Hehe. Tja, har spilt såpass mye fps-spill at jeg ikke gidder spille hva som helst lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå