Gå til innhold

Splinter Cell


///M
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Splinter cell er kongebra - hvis man spiller det på riktig måte. Det er et snikespill, ikke et skytespill, så gå inn for å ikke drepe flere enn de du absolutt skal. Da er det ikke så enkelt :)

Hvis du mener musikken til chaos teory så finnes den på play. Til de tidligere har jeg ikke funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke spilt chaos theory, splinter cell kjøpte jeg bare for moro skyld og jeg ble helt slukt inni spillet, ble nesten 7timer spilling daglig,merker ikke at tiden går engang,men likte musikken noe jævlig,kul musikk, jeg snakker om det første spillet av splinter cell, tror at det er det første da, det står tom clancys splinter cell på coveret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt igjennom begge i co-op samt litt normal multiplayer og skjønner virkelig ikke begeistringen over disse spillene.

Grafikken er ikke noe å rope hurra for, brettene er utrolig ensformige, spesielt i orginalen, AI-en er rimelig standard, og i det hele tatt spiller det som fps-spill gjorde for 10 år siden. Kan være grei moro å bare fyke rundt i evige ganger mens du fyrer løs på folk, men noe toppspill blir det ikke. Slutten på Halo2 er vel også en av de få som greier banke halflife2 i elendige slutter.

Sammenlignet med hva som finnes av fps-spill til pc, og da spesielt i multiplayer, så er Halo en vits.

Nå er dette bare min mening, Burnout 3 fikk jo også strålende kritikker og det er enda mer søppel i min verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...