napapakkis Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg har kjøpt meg en sånn subwoofer fra auksjon og lurer på om det er noe bra? Denne subwooferen har en 12” høyttaler montert skråstilt i kassen, i underkant av kassen er det montert to tuber, og har en kraftig 50 OZ magnet. 4-layers voice coil (AL): 2” Max power: 600 Watt Frekvens respons: 30 - 300 HZ Impedans: 4 OHM SPL: 95db/W/M Mål (Bredde x høyde x dybde i cm): 41 x 35,5 x 30 (9 på topp pga skrå front) Har noen peiling på sånt som kan fortelle meg åssen denne her er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Du må nesten si merker og slike ting. Dataene som oppgis pleier sjelden å stemme... Er det netthandelen.no eller noe slikt? Jeg kjøpte to løse 12" basselementer der en gang, mest for moroskyld, for å se om de var noe tess. Det var de ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Du vet ikke hvor mye RMS'en er på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 50oz magnet = 1.5kg = ikke altfor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 hva er RMS en da? det er fra netthandelen ja..får se hvordan den er da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 SPLen er på 95db. Så det er ikke det kraftigste eller tyngste elementet å drive. Jo lavere SPLen er jo tyngre er den å drive. Selv har jeg to 10" på 1000watt RMS og 3000watt peak. Disse har en SPL på 83db. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå