Fubar Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Skal kjøpe meg en aktiv subwoofer, og lurte på om noen har noen anbefalinger? Ønsker ikke å bruke så mye penger på sub'en, maximus 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Nå er ikke jeg veldig fan av aktivsub, men www.bilradiospes.no har noen som går ann å se på. Infinity spiller jo som regel pent, JBL pleier å spille ganske høyt. Mine erfaring med vanlig anlegg iallefall... Verdt en kikk vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Er i grunnen ikke noen stor tilhenger av Blaupunkt, men har montert noen av disse i biler, å her får du definitivt mest lyd for pengene http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=820 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 Takk for tipset, får sjekke denne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Blaupunktsubben er kanskje litt for liten og slapp i en coupe hvor det er metall overalt. Men den funker helt konge i en stasjonsvogn eller en liten Polo eller noe slikt. Vi har nå tilbud på den største Pioneer aktive subben. Vil pris: 3995,- Nå 2995,- http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=606&taxonomy_id=430-467 Denne har jeg selv montert i en E36 318is coupe. Funka meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Jeg har en slik aktiv sub som mr.stream skriver om, den er fin som f den, hvis du liker en stram fin bass burde du bli veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå