bizzy Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Er jeg den eneste som hører på punk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Her er 10 på topp i min bil : 1, Mauro Picotto (omtrent alt av denne mannen er genialt) 2, Summerjam 2003 (blir ALDRI lei av denne ) 3, E-Samba (goe minner fra en viss sydentur............. :D) 4, Gamle Hyperstate cd`er fra 1999 og 2000 5, Lisa Lashes 6, Binary Finary 7, York/ATB (slappav musikk ) 8, Tiêsto 9, Drum`n bass 10, Gode gamle dancehits som feks. Cappella og Scooter :P:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Slipknot, Dimmu Borgir og Satyricon er genialt om man vil kjøre hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Ser alle er så kritisk til opera her. Jeg hører mye på NIGHTWISH, det er ( eller var, nå etter de ble mer kjent har de tapt seg litt) litt hard musikk med en sangerinne som er operasanger. Synes det er helt rått. (finsk band) Magne; Jeg er enig i at Nightwish er knallmusikk, men det er ikke det jeg vil kalle tradisjonell opera da. Kryper til korset der, er vel egentlig ganske så langt borte fra den mer tradisjonelle arten, som også jeg.....hmm forakter er vel ordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Ser alle er så kritisk til opera her. Jeg hører mye på NIGHTWISH, det er ( eller var, nå etter de ble mer kjent har de tapt seg litt) litt hard musikk med en sangerinne som er operasanger. Synes det er helt rått. (finsk band) Magne; Jeg er enig i at Nightwish er knallmusikk, men det er ikke det jeg vil kalle tradisjonell opera da. Kryper til korset der, er vel egentlig ganske så langt borte fra den mer tradisjonelle arten, som også jeg.....hmm forakter er vel ordet Hehe, jaja, men da er vi jo enige da. Skal du "hjem" til Rauma en tur nå da? Får se om jeg ser 530'n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Blir garantert å råne litt i den retningen også, hvis du holder til der du gjorde da jeg kjørte deg hjem med 320 dieselen. Hører du NIGTHWISH så er jeg like om hjørnet... (vel har jo bare orginalt anlegg da , så det var vel en liten overdrivelse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Er jeg den eneste som hører på punk? Hører periodevis en del "softpunk", type Weezer, Millencolin, NOFX, m.fl... Har som sagt utrolig variert musikksmak! Har faktisk en cd med "Weezer på klassisk". Islands in the sun er genial som klassisk strykerlåt. Hva opera angår (siden det ser ut til å være gjenganger oppover her), så kan jeg ikke fordra den "klassiske" hyl-og-skrik operaen, men opera type Josh Groban er bra musikk! Nightwish funker også som bare det, men de tilhører mer rock/metal enn opera-sjangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Min 10 på topp nå må vel være: Dj mystik - Marvelous Bass-T - P.O.W.E.R. (tune up remix edit) Dj Mystik - Angels Don't Cry (DJ Epic) Dj Mystik - 08 - Farewell to the Moon Dj yojo - Megamix Vol 1 (Trance) (East clubbers,Cosmicman,O-zone,Final fantasy,Clubringer,Pulsedriver) (Trancelife @ Lunar) Dj Mystik - Unchained Melody (Techno Remix) Dj mystik -Fly with me Angy Dee - Thunder in paradise Whyte Shadow - You Are The One (Dj Tinman's Mix) Ble vel kanskje bare 9 det:P Aguilera: Blir du ikke helt gåen i hodet ditt av Lisa lashes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Har faktisk en cd med "Weezer på klassisk". Islands in the sun er genial som klassisk strykerlåt. Er konge den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Aguilera: Blir du ikke helt gåen i hodet ditt av Lisa lashes? Hehe, faktisk en som havner i min sjanger med musikksmak Lisa Lashes er greit av og til, viss jeg er i humør til det, ikke alle sangene er like `stressende`å høre på! Men jeg skal ver enig i at du bli passe gåen i hodet viss du skal høre på henne gjennom en lenger kjøretur På rave er det jo skamkult når de spiller henne da... men da er du vel `gira`nok i hodet til å takle det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Blir garantert å råne litt i den retningen også, hvis du holder til der du gjorde da jeg kjørte deg hjem med 320 dieselen.Hører du NIGTHWISH så er jeg like om hjørnet... (vel har jo bare orginalt anlegg da , så det var vel en liten overdrivelse) Jeg har flyttet nå. Bor ovenfor funeskrysset nå, men vi kan jo snakkes endag, så jeg får sett vidunderet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2005 Forde H. skrev: Dandy Warhols Dandy Warhols e konge... folkens vil dokke cruisa bortøve å ha d koseligt... last ner Bohemian like you, You where the last high osv... d e konge.. Eg hørre ikkje på Trance å sånn musikk for då hadde eg mista lappen pga råkjøring... Rolling Stones - Sympathy for the Devil den e bra... Aguilera skrev: 1, Mauro Picotto (omtrent alt av denne mannen er genialt) ja han e konge... lige best stuck on you.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Gunnar Takker å bukker. må laste ned litt nå så jeg har litt ny cruise musikk i påsken. skal jo kjøre 30 mil på fredag veit du. viktig med bra musikk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 På rave er det jo skamkult når de spiller henne da... men da er du vel `gira`nok i hodet til å takle det også Det er sant! Føler ikke at jeg er på rave i bilen min da:P på rave er jo det bare kos:P Keep it tidy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 men da er du vel `gira`nok i hodet til å takle det også Ehm.... `gira` i hodet ?? er det fordi du har spist et dårlig rekesmørbrød eller no det eller er det bare fordi du blir gira helt naturlig? sorry, måtte bare spørre, syntes det så litt suspekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå