HenrikE30+ Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 De gamle felgene ble innkjøpt midtveis i fjorårssesongen, og de var allerede blitt slik... Heldigvis fikk jeg helt nye felger etter reklamasjon. For første gang i mitt liv tenkte jeg at jeg skulle velge felger med hodet og IKKE hjertet. Funksjon skulle gå foran form denne gangen. Funksjonen? Lette å VASKE!!!! Derfor ble det enkle femekers felger. Jeg var skeptisk før de kom på, men nå synes jeg at de ser nokså OK likevel. Det er uvant (ettersom jeg nesten alltid går for litt mer "elegante" felger - gjerne krysseker o.l). Hva synes dere? (Dårlig bilde...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 De der var jo skikkeli flotte da Trenger ikke ver skeptiske til de... kjempebra :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjonsvik Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Du skulle skaffet deg BMW-emblem i senter av felgene! Det utgjør en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 De felgene syns jeg er veldig fin.. Fatter'n har de på 5'ern sin. Ja enig me kjonsvik, skaff deg senterkopper PS! Fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Derfor ble det enkle femekers felger. Jeg var skeptisk før de kom på, men nå synes jeg at de ser nokså OK likevel. Altså, felger blir ikke penere etter hvor mye som er på dem De der er jo flotte, skulle gjerne kjørt med slike selv. Så pris / hvor kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 med tanke på at vinterfelger ofte er "mindre spreke" enn sommerfelger så var jo disse helt topp! tøffe og fine felger syns jeg! jeg har replica dobbeleike M felger om sommern..så kjører jeg på svart stålfelg og kapsel om vintern! skulle gjerne hatt de felgene der som "vintersko" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 har hørt at alpina felger er lette å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 tror ikke det er så mange som har finere vinterfelger enn du. Det er sikkert mange som god kunne tenkt seg disse som sommerfelger også. Så du skal være fornøyd med de der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 De der er jo flotte, skulle gjerne kjørt med slike selv. Så pris / hvor kjøpte du? Heldigvis fikk jeg helt nye felger etter reklamasjon. ... Men ble bra det da, Henrik. De gamle der ser jo helt j.... ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 tror ikke det er så mange som har finere vinterfelger enn du. Det er sikkert mange som god kunne tenkt seg disse som sommerfelger også. Så du skal være fornøyd med de der! undertegnede vurderer å kjøpe seg slike felger til sommerbruk Er det 8*17" felger? kjempefin bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Meget fin farge på bilen din foresten Har du lakkode/navn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Felgene var kanon stili Enkle å vaske ut sand å snø som kan legge seg dær... Bra valg!!! Hva heter felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Designet er AC Schnitzer Racing Type III, men antar at det er replika-felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 Joda, det er bare noen replica felger. Får håpe at kveliteten på disse er bedre en de forrige. Det er GS som har solgt meg disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Fine vinter felger det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå