Gå til innhold

Nye vinterfelger på E46en:)


Anbefalte innlegg

De gamle felgene ble innkjøpt midtveis i fjorårssesongen, og de var allerede blitt slik...

IMG_1038.jpg

Heldigvis fikk jeg helt nye felger etter reklamasjon.

For første gang i mitt liv tenkte jeg at jeg skulle velge felger med hodet og IKKE hjertet. Funksjon skulle gå foran form denne gangen. Funksjonen? Lette å VASKE!!!!

Derfor ble det enkle femekers felger. Jeg var skeptisk før de kom på, men nå synes jeg at de ser nokså OK likevel. Det er uvant (ettersom jeg nesten alltid går for litt mer "elegante" felger - gjerne krysseker o.l).

Hva synes dere? (Dårlig bilde...)

IMG_1335.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor ble det enkle femekers felger. Jeg var skeptisk før de kom på, men nå synes jeg at de ser nokså OK likevel.

Altså, felger blir ikke penere etter hvor mye som er på dem ;) De der er jo flotte, skulle gjerne kjørt med slike selv. Så pris / hvor kjøpte du? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med tanke på at vinterfelger ofte er "mindre spreke" enn sommerfelger så var jo disse helt topp! tøffe og fine felger syns jeg! jeg har replica dobbeleike M felger om sommern..så kjører jeg på svart stålfelg og kapsel om vintern! skulle gjerne hatt de felgene der som "vintersko"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er så mange som har finere vinterfelger enn du. Det er sikkert mange som god kunne tenkt seg disse som sommerfelger også. Så du skal være fornøyd med de der! :D

undertegnede vurderer å kjøpe seg slike felger til sommerbruk :) Er det 8*17" felger? kjempefin bil btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...