Stian Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Har alle glemt Mr&Mrs Smith? Det er da ikkje alle som såg den på kino. Den bør få komma på dvd først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Når politimannen kommer og skal snakke med ham som kjører bilen, mener jeg bestemt at han sier at det finnes så og så mange svarte 728 i det område i frankrike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 er det the chase filmen heter der Charlie Sheen straffer en rød 328 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Når politimannen kommer og skal snakke med ham som kjører bilen, mener jeg bestemt at han sier at det finnes så og så mange svarte 728 i det område i frankrike. Mener han sa 1999 730, men skitt au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Var det ikke ´96 735 da? Har vel kommet en Transporter 2 og nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ronin ja, BRA film det, fikk veldig lyst til og se den selv, nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 I Menace 2 Society er det en E30 Cab og i Tilbake til Fremtiden er det en 7-serie. I Mission Impossible blir en E36 sprengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 e39 540 i gone in 60 sek. er det ikke noen bmw'er i den nye jason bourn(?) filmen å da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 I Menace 2 Society er det en E30 Cab og i Tilbake til Fremtiden er det en 7-serie. I Mission Impossible blir en E36 sprengt I "Back to the Future" er det faktisk to BMWer En E23 (org.) og en voldsomt ombygget E24 som til alt overmål til og med er uten tak... Ellers er det vel en E36 cab med i "American Beauty" - hvit. E30 cab i "Bird on a Wire" med Goldie Hawn og Mel Gibson - blå Den nye norske gangsterfilmen "Izzat" lover jo mye BMWer i handlingen. Jeg ble faktisk forspurt om jeg ville låne vekk E30en min til den filmen - men det passet ikke tidsmessig... Det finnes mange filmer med BMWer i, men kommer ikke på halvparten engang. Viktig å huske at Pierce Brosnan har kjørt både Z3, 7er og Z8 samt BMW-sykkel i rollen som James Bond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 i den danske filmen(husker ikke navn) som gikk på kino nå i sommer var det med en hel del BMW'er X5 Z4 og ny 7'er av no slag tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har alle glemt Mr&Mrs Smith? Det er da ikkje alle som såg den på kino. Den bør få komma på dvd først. Så du mener de ikke glemmer det så lenge den er på DVD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 i 2f2f er det en rød e36 også.. når alle de bilene kjører ut av den hallen.. du ser bilen i omtrent 1sek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 I "13. district" er da ein e36 coupe og ein e36 cab.. Ok film av Luc Besson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 I Menace 2 Society er det en E30 Cab og i Tilbake til Fremtiden er det en 7-serie. I Mission Impossible blir en E36 sprengt I "Back to the Future" er det faktisk to BMWer En E23 (org.) og en voldsomt ombygget E24 som til alt overmål til og med er uten tak... Ellers er det vel en E36 cab med i "American Beauty" - hvit. E30 cab i "Bird on a Wire" med Goldie Hawn og Mel Gibson - blå Den nye norske gangsterfilmen "Izzat" lover jo mye BMWer i handlingen. Jeg ble faktisk forspurt om jeg ville låne vekk E30en min til den filmen - men det passet ikke tidsmessig... Det finnes mange filmer med BMWer i, men kommer ikke på halvparten engang. Viktig å huske at Pierce Brosnan har kjørt både Z3, 7er og Z8 samt BMW-sykkel i rollen som James Bond Vet nå ikke om IZZAT gir BMW et "bedre" rykte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 er det the chase filmen heter der Charlie Sheen straffer en rød 328 ? Der er jo en E36 coupe med i 99% av tiden på hele filmen! Det er en 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå