Tommy Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Da var de nye motorsport felgene på bilen, hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Fine, passet bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Det der ble meget bra, Tommy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Der har du fine felger på bilen din. Utrolig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Er vel ingen bombe at jeg liker den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Synes egentlig de felgene ikke er noe særlig i utgangspunktet, men på bilen din ble det utrolig bra.... Tommelen opp fra meg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Ble kjempebra det Tommy Skal holde utkikk neste gang jeg cruiser rundt på Bryne, i tilfelle jeg får et lite glimt av gliset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Mangler bare M-tech/M3 sideskjørt nå? Trodde forresten det var snø på Bryne nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2005 Fåreløpig så er det 215/45x17" Dunlop vinterdekk som står på. @ Gunnar, det ligger en 1/2 meter snøfånn bak bilen, men jeg er ganske rask til å måke bort snøen når den først kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Så veldig bra ut dette! Har du prøvd de på glattisen? Mener jeg leste et sted at det sto vinterdekk på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Mener jeg leste et sted at det sto vinterdekk på felgene. Det står i innlegget over ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hadde en tur/retur Bryne-Nærbø (indreveien, for de som er litt kjent) i dag, på delvis slapseføre, å den klarte seg betydelig bedre en et par andre bmw'er som har vert ute på slikt føre (les Ove og Henning) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 syns de ligna litt på gamle stålfelger jeg..?! Jeg så dem på bildet du la ut før du heiv dem på bieln, å sys de var skamråe, men på DET bildet syns jeg ikke de var helt 100%...men var ikke fæle greier... Kansje det er meg , eller kansje det er bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Er vel ingen bombe at jeg liker den der Liker du til og med lyktelistene? Forøvrig så er bilen meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Eivind Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 ser bra ut ditta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå