iSmannen Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Synd det der, for jeg kunne godt tenkt meg slike. De har slutta å lage de, så man får de bare brukt uansett. Gleder meg som en liten unge til å få på mine Mille Miglia F20 nå over påske \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 I 17" denne gangen eller? Godt snøen kom, litt mer tid til å finne sommerfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 jepp... for jeg prøvde de på bilen min og da tok de borte dempern framme.... = for mye inpress..... I 17 toms med 5x120 ble de KUN laget i ET15 og i bredden 8.5. Det er nok bredden på de som gjør at de tok i demperen din fremme. Har jo 8,5x19 med et 14 nå å det går så det suser..... har hatt 8,5x17 med et16 også... gikk som bare det.... spørs om det var et eller annet spesielt med de felgene han hadde da... ikke vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 I 17" denne gangen eller? Selvfølgeligvis. Selv om jeg er bekymret for at P03SS-dekkene er jævligt stive kontra Maragoni Zeta Linea som låg ved siden av. Menmen, ser fantastisk bra ut i 225 på 8x17 felger. En omgang med polering på iSbilen og våren kan komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 spørs om det var et eller annet spesielt med de felgene han hadde da... ikke vet jeg... Det kan jo hende at noen har vært så "lur" at de har dreid ned anleggsflaten for å øke ET'en litt. F.eks for å klemme de på en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Ja det er en mulighet det.... for de gikk fint på e36 med 60/40 senk hvertfal.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå