Hakon Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Skrevet Mars 20, 2005 Står under felger og oppland, merket "Ny". står akkurat samme der med de samme bildene. bortsett fra prisforslag på 15 000 kr for alle 6...evnt bud til meg på mail
hagenisse Skrevet Mars 20, 2005 Skrevet Mars 20, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=700762
Gaute Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 Står under felger og oppland, merket "Ny". står akkurat samme der med de samme bildene. bortsett fra prisforslag på 15 000 kr for alle 6...evnt bud til meg på mailIkke for å være frekk eller ekkel, Hakon. Men jeg kan få kjøpe 4 helt nye slike felger med gode kvalitetsdekk til 15000,- fra forhandler. Og jeg tror ikke jeg er den eneste som kan få til det. I fjor kjøpte jeg 4 brukte med helt OK dekk til under 5000,-. De felgene var ikke på langt nær så pene som dine, men de funker. Husk også på at de fleste potensielle kjøpere ikke har bruk for 6 felger, og vil derfor ikke nødvendigvis betale noe mer for å få så mange. Det jeg vil frem til er altså at jeg tror kanskje du må revurdere utropsprisen din ganske kraftig dersom du virkelig vil selge. Dette bare ment som et vennlig råd, og ikke som kritikk, da det er du som bestemmer betingelsene for eget salg.
hagenisse Skrevet Mars 21, 2005 Skrevet Mars 21, 2005 Henger meg på Gaute her.. En annen ting er jo at fire av dem må/burde repareres.. Til sammenligning, jeg solgte alpinaene mine (de er vel minst like dyre som bbs nye?) for 6000,-
Hakon Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Skrevet Mars 26, 2005 Står ingen steder at man må kjøpe 6. kan kjøpe 2,4 eller 6..15 000 er prisen for alle 6... Reperasjonen på de med høydekast beløper seg til maks 1500 kr totalt..skrapene på de andre felgene lønner seg ikke å reparer fordi det ikke blir pent, fikk jeg opplyst.. 15 000 for 4 stk av disse nye med kleber dekkene som sitter på skal vel mye til for å få tak i, siden bbs ikke operer med %avslag til forhandlere...etter hva jeg har hørt. for 4 stk hadde jeg tenkt meg 11 000 - 12 000 ca....
Dan Skrevet Mars 29, 2005 Skrevet Mars 29, 2005 Sånne felger jeg har og de er kjempefine Men dyrt var det, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå