Gå til innhold

Dritt lei BMWCCN


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Orker ikke å legge ut nå, skal på jobb snart, men nå er jeg lei BMWCCN formet. Det er ikke bare oppsettet til forumet, men gutta som er der inne. arg: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes dere er en kjempegjeng :lol: det hadde vært morsomt å møtt dere på et BMWGUIDEN treff en gang. gjerne en lørdag hvor vi kunne avsluttet med et par øl ved våre PARKERTE BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes dere er en kjempegjeng :lol: det hadde vært morsomt å møtt dere på et BMWGUIDEN treff en gang. gjerne en lørdag hvor vi kunne avsluttet med et par øl ved våre PARKERTE BMW.

Ja øl er vi nok med på! :D Det er gogreier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes dere er en kjempegjeng :lol: det hadde vært morsomt å møtt dere på et BMWGUIDEN treff en gang. gjerne en lørdag hvor vi kunne avsluttet med et par øl ved våre PARKERTE BMW.

Ja øl er vi nok med på! :D Det er gogreier!

Gi meg sprit og rusbrus så stiller gjerne jeg oxo :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke å legge ut nå, skal på jobb snart, men nå er jeg lei BMWCCN formet. Det er ikke bare oppsettet til forumet, men gutta som er der inne. arg: :evil:

Tror faktisk det aner meg hvilken tråd du sikter til...

Oppsettet på forumet er tragisk, men ryktene vil ha det til at det er planer om en snarlig forbedring. "Gutta" er da ellers mer enn greie nok selv om takhøyden for "dumme" (Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar...) kanskje ikke alltid er imponerende. Det kan kanskje være greit å å ha i bakhodet at mange av de mest fremtredende profilene på BMWCCN's forum er voksne mennesker som er ferdig med den livsfasen som innebærer de mest kreative påfunnene. Kunnskapsnivået feiler i hvert fall absolutt ingenting!

Uansett koselig å se deg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsettet på forumet er tragisk, men ryktene vil ha det til at det er planer om en snarlig forbedring.

Tror ikke du skal forvente deg allverdens av forandringer, men vi får se. :)

Det skulle vel dessuten skje i januar/februar, og det har fortsatt ikke skjedd stort. Forumet blir bare tregere og tregere.

Og ja, det er mange sære grinebitere der inne, men det er ikke så mye å gjøre med slikt... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsettet på forumet er tragisk, men ryktene vil ha det til at det er planer om en snarlig forbedring.

Tror ikke du skal forvente deg allverdens av forandringer, men vi får se. :)

Har en utpreget optimistisk innstilling til det meste jeg, Gunnar! (Må vel innrømme at jeg ikke synes at den strukturen er særlig god reklame for klubben...).

Jeg er dessuten ikke særlig godt vant, så så lenge jeg slipper grinebitere av typen som bruker mitt kjønn som et argument i diskusjoner. (Ja, de finnes i hopetall ennå. I BMWCCN har jeg heldigvis til gode å møte noen uten at jeg skal si at de ikke finnes), er jeg fornøyd! En krass kommentar og en grov spøk tåler jeg!

Jeg befinner meg for øvrig svært sentralt plassert på Østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...