M6 Bjørn Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Orker ikke å legge ut nå, skal på jobb snart, men nå er jeg lei BMWCCN formet. Det er ikke bare oppsettet til forumet, men gutta som er der inne. arg: Vel.. nå er jo en del av "oss gutta" her inne på dette forumet også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 BMWGuidentreff er jeg med på Bil på dagen og øl på kvelden høres lovende ut. Men hvis treffet skal være på vestlandet, så drøy til august a .. hehe. Da flytter jeg bortover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Tar det som et selvfølge at bmw mennesker holder et øye med begge forum, Bmwccn og oss, men det var ikke meningen å fornærme noen ....... Har resonert meg frem til at CCN består av eldre gutter som har STOR kompetanse. "Eldre gutter" må tas med en klype salt, begynner å bli gammel jeg også Hovedpoenget mitt er at jeg liker meg godt her på BMWGuiden og dette er mitt 1.valg som BMW forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 En treff hadde nok ikke hvert dumt nei !! Leid bane på rudskogen eller noe?! Det må jo vere mange nok til og kunne presse prisene litte gran!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå