BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Covini C6W: 4,2 liter og 400 hester, 300 km/t og 1-100 på under 4sec... 1200 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Hvordan er det å kjøre med mon tro? ser jo litt snålt ut da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 Skal gi: Bedre bremsing, bedre retningsstabilitet, høyere komfort. Økt sikkerhet fordi punktering foran ikke får samme konsekvenser, og risken for vannplaning minsker – de forreste hjulsettet spruter vekk alt vannet og gjør veibanen nesten tørr for det neste forhjulsettet. Sier dem da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Bedre komfor kan nok hende, i og med at det er flere aksler og akselavstanden. Men hvordan er den praktisk da? Litt store og spisse fartsdumper o.l? Men artig konsept da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 Formel 1 utgaven.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 kan ikke være noe behagelig å kjøre med de felgene den øverste hadde da. var jo nærmest firkanta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Formel 1 utgaven.... Er det noen løftemekanisme for heving av boggien der da? For å få bedre trykk på drivhjula ved start f.eks.... Værste jeg har sett, tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Støgg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Praktisk? Ja, Kansje. Men Fin? Nei, aldri i verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Hmmm... da snakker vi enda smer utgifter på dekk/felg fronten... Men de bilene leveres kansje ikke med smultering dekk heller, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Ser ut som en photoshoppa bil egentlig. pent er det ikke nei, og iallefall ikke foran.. Denne Tyrell P34 "F1" saken er helt sikkert ikke photoshoppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Dette er jo helt vanlig info : http://www.f1nutter.co.uk/tech/6wheels.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ehhh unskyld meg men jeg kan få det der til å se bedre ut på photo shop en det de folka har gjort azz man ser jo at det der er kødd... sier nå jeg da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ingen av bildene er manipulert... Den øverste har jeg lest om både i blader og på internett. Men jeg liker den ikke, for den ser jo ikke ut. Hadde flirt meh ihjel om noen kom kjørende i den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå