BalleKnalle Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Hadde KD filter før jeg byttet til K&N.... Kjøpte rensemiddel og olje på Bilextra den gangen... Tror ikke det var så dyrt som 500,- Men jeg kjøpte ikke de største flaskene heller.... Tror kanskje det var ca 150,- pr. stk (ca 250-300,- totalt) Men du bruker ikke opp alt på en gang da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Men du bruker ikke opp alt på en gang da... godt poeng, det tenkte jeg ikke på. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2005 Men du bruker ikke opp alt på en gang da... Nei, det er sant, men viss den kun skal brukes hver 80 000 km, så tar det endel år mellom hver gang, og da blir den kanskje ødelagt? Av å stå åpnet så lenge... og om ikke annet - er ikke mange som har bilen så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Vet ikke om det er noen "best før dato" på de rensegreiene... Står sikkert på flaska tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå