Frode H. Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Jeg har orginal antenne i bakruten på bilen min. Skal det da ligge en antenneforsterker et eller annet sted? Og skal denne i såfall ha strøm fra spilleren (remote)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Stemmer at du har en antenneforsterker. Den ligger sikkert i bakre stolpe på venstre side. Og ja den skal ha strøm. Mener å huske den originale ledningen til antenneforsterkeren er hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 Da må nok dette sjekkes nærmere! Syter litt med å ta ut spilleren da det var et hekkan å få den skikkelig på plass sist jeg holdt på.. Den forrige spilleren min var visstnok montert av et bilradioverksted i Bergen (jeg bare plugget ifra/til iso-kontaktene når jeg byttet spiller) så det bør jo være i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 stemmer som Mr.Stream sier, ledningen fra antenne forsterkeren er hvit. Vet ikke hvordan det er på en e36 95 mod, men da jeg hadde 97 mod e36 ver det 2 stk antenne forsterkere, de satt på hver sin side på de bakere stolpene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå