Gå til innhold

PS2/GT4 (OBS! Mange dumme spørsmål!)


Anne
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingenting i mot en utfordring. Problemet er den helsikes ai-en. Det er ikke gøy å kjøre når den kjører som den gjør.

For de som ikke har prøvd gt-spillene så kjører de datakontrollerte bilene omtrent som om du ikke er på banen. Stå stille og de kjører rett i deg. Dette er jo da veldig gøy i svinger hvor de gjerne kan finne på å dytte deg av banen og slikt. GT3 (usikker på om gt4 og har, men trolig) hadde i tillegg "catch-up". Dvs, de tilpasset seg din fart. Bare bli stående på startstreken og de brukte dobbel så lang tid rundt banen som de gjorde hvis du kjørte. Realistisk? ehhh.

Dette er sykt irriterende og veldig synd, for resten av spillet er veldig bra. Fin balanse mellom realisme og moro når det gjelder selve kjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare finne meg en dame først som vet hva et bilinteressert mannfolk ønsker seg. :)

Husk å stille de riktige kontrollspørsmålene på første "daten" Frode! Kjenner et par meget bilinteresserte karer som har endt opp med samboer/kone som ikke har førerkort en gang og slikt blir det problemer av når den første forelskelsen har lagt seg!

Traff ei jente i høst men må ærlig innrømme at jeg fikk litt kalde føtter når det viste seg at hun var mere bilinteressert enn meg selv. Alt med måte! :lol:

Det beste tror jeg er å finne ei med like dyr hobby. Samme hva det er bare det koster penger. :)

Var det ikke noe slikt Gunnar hadde resonert seg frem til også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i mot en utfordring. Problemet er den helsikes ai-en. Det er ikke gøy å kjøre når den kjører som den gjør.

Takk for tipset! Jeg skal sørge for å prøve det skikkelig før jeg legger mange tusen i dette og se om det er noe jeg tror "gubben" (Og jeg :lol: ) kan leve med.

Traff ei jente i høst men må ærlig innrømme at jeg fikk litt kalde føtter når det viste seg at hun var mere bilinteressert enn meg selv. Alt med måte!

Det beste tror jeg er å finne ei med like dyr hobby. Samme hva det er bare det koster penger.

Var det ikke noe slikt Gunnar hadde resonert seg frem til også.

Galskap i en hver form skal man jo være forsiktig med ja... Koselig om folk kan tenke på noe annet fra tid til annen også. Og når det gjelder andre dyre hobbyer, så har vi jo klassikeren hest. Hund kan også være ganske dyrt hvis man holder på litt ut over vanlig dressurkurs. Ellers har du jo slike som meg som klarer å få enhver hobby til å bli dyr :roll::lol: ... (Vet dere egentlig hvor dyre blomsterfrø kan bli? Ikke det nei... )

Snakker om å rote seg langt ut på viddene... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel for "#¤% bedre å gjøre noe morsomt sammen enn å sitte å glo på passivt på den lille firkantede boksen???

Stemmer det ;) Jeg og typen sitter plask foran Gamecuben ganske ofte, og liker faktisk de samme spillene, og tro meg - det er vanvittig morsomt!! :D Bedre at begge er litt engasjert i noe, en å sitte og glo passivt på tv som du selv sa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen solsikkefrø for et par år siden. Å helsiken for noen planter det ble av de små frøene! Har aldri fått så mye valuta for pengene mine før! :lol:

Et snev av hagebruk i hvert fall :wink:

Er skikkelig usaklig i dag. Blir så overlykkelig når jeg endelig (Litt sent da... Gjorde et forsøk på å fortrenge det i år igjen...) får betalt de hersens årsavgiftene! Nå kan jeg konsentrere meg om å glemme at den finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...