Gå til innhold

PS2/GT4 (OBS! Mange dumme spørsmål!)


Anne
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært enig med meg selv om at jeg ikke skal begynne å spille dataspill fordi faren for å bli avhengig er overhengende, men når jeg nå ser GT4 må jeg vel si at jeg vakler...

Siden jeg da altså har holdt meg langt unna alt som heter spill av denne typen, har jeg overhodet ikke peiling. Spørsmålet er derfor hvilke "dippedutter" som behøves for å spille dette skikkelig og omtrent hva det koster? (Kjekt å vite litt før jeg møter opp i butikken og blir sett rart på av en selger som er minst ti år yngre enn meg :lol: ). Det finnes vel alternativer etter det jeg forstår og hva er lurt/mindre lurt?

Hadde dere dessuten blitt glade for å få dette i gave? ("Gubben" fyller 30 i neste måned :mrgreen: ...)

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det heter duppeditter.

Ikke dippedutter.

:lol: Du har forsåvidt rett!

Tusen takk for hjelpen! Å friste meg er slett ikke nødvendig, det klarer jeg fint selv :oops: . Etter å ha studert hagenisses linker har jeg kommet frem til at jeg nok trenger dette også... Eller i hvert fall dette. (Det siste kanskje mest fordi det av og til kan være litt upassende med et bilsete i stua...).

Og for å gjenta spørsmålet; er dette en gave dere ville satt pris på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kommentar ang. de setene. Slikt er konge, MEN den første føles veldig ustabil (prøvd i butikk) og den siste ser ikke spesiel behagelig ut. Skal ha slikt selv engang dog, men blir trolig ingen av de to der. Ser at det finnes folk som lager slikt her i norge, de var dyre, men så betraktelig kraftigere ut og hadde smarte løsninger for å henge på veggen / dytte under senga / whatever :)

Og det er jo en kongegave ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare finne meg en dame først som vet hva et bilinteressert mannfolk ønsker seg. :)

Husk å stille de riktige kontrollspørsmålene på første "daten" Frode! Kjenner et par meget bilinteresserte karer som har endt opp med samboer/kone som ikke har førerkort en gang og slikt blir det problemer av når den første forelskelsen har lagt seg!

Har nå fått opplyst på et visst sted (Gjett hvor! :wink: ) at man er for gammel til PS2 og slike ting når man har passert 30!!! OK, så er jeg barnslig da, men det har jeg ¤% meg tenkt å fortsette med! :twisted: (Det håper jeg virkelig min bedre halvdel har også...). Er vel for "#¤% bedre å gjøre noe morsomt sammen enn å sitte å glo på passivt på den lille firkantede boksen???

Helt OT selvfølgelig, men veldig godt å få det ut! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på at irritasjonsnivået i gt4 er svært høyt.

Mener du at jeg ikke tåler det :wink: ?

Har hatt influensa en uke, så det skal svært lite til nå... Nesten feberfri i dag, så jeg får satse på å komme meg litt ut i morgen... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...