Gå til innhold

PS2/GT4 (OBS! Mange dumme spørsmål!)


Anne
 Share

Anbefalte innlegg

går det ann å få vanlig E30 i spillet også?? og går det ann å skifte felger på bilene og andre ting... i så fall må jeg ha det!!!! :D:D:D

Ikke i GT4 nei, men i det som heter Enthusia Professional Racing som kommer til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

går det ann å få vanlig E30 i spillet også?? og går det ann å skifte felger på bilene og andre ting... i så fall må jeg ha det!!!! :D:D:D

Ikke i GT4 nei, men i det som heter Enthusia Professional Racing som kommer til sommeren.

Sjitt...!! jikk igjennom bilene på Gt4... det var ingen e30!!! :x ja ja!! må kosa okke me d me he!! :(

Mn slide litt me licensane...!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor eller hvordan får jeg (kjøpt) M-coupé i GT4??... :?:

Får kjøpt den på late 90's...:) ikke altid den er der... bare kjør ett løp å se etter det.:)

Noen som vet hvordan man får tak i Volvo 245 på spillet?:)

EDIT//: Du får kjøpt Volvo 245 GLT under Used from the 80's....

"Den får du kjøpt enten på late 90's eller tidlig 90's.... 245GLT. Hva vil du med den da? :shock: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kommentar ang. de setene. Slikt er konge, MEN den første føles veldig ustabil (prøvd i butikk) og den siste ser ikke spesiel behagelig ut. Skal ha slikt selv engang dog, men blir trolig ingen av de to der. Ser at det finnes folk som lager slikt her i norge, de var dyre, men så betraktelig kraftigere ut og hadde smarte løsninger for å henge på veggen / dytte under senga / whatever :)

Playseat (Solberg Edition) føltes litt ustabil, det syntes jeg også da jeg prøvesatt den i en butikk. Imidlertid var den justert til mennesker av en litt annen størrelse enn meg, samt at TVen stod veldig høyt plassert, så det er mulig det blir bedre om man tilpasser det litt.

Forøvrig så kan Playseat også slås sammen, ryggen er delt/leddet, så den tar mindre plass.

Det ultimate setet er Sparco med GT-logo, fra Logicool (Logitech i Japan):

120303_logi01.jpg

Denne stolen ble solgt for ca $850 i Japan da GT4 Prolouge kom (ratt og pedaler ikke inkludert!), og visstnok fungerer KUN Logitech Driving Force Pro på denne stolen. Den ser også langt stødigere ut enn Playseat, men koster jo mye mer, og er ikke så plasseringsvennlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi! Hvorfor kun Driving force pro skulle virke på den skjønner jeg ikke, er jo bare en ramme.

Prøvde forresten driving force pro her om dagen og sammenlignet det mot mitt eget driving force. Og ja... DFP er dyrt, men absolutt verdt det. Føles myyye mer naturlig med 900-grader enn med vanlige ratt. Dessuten er jo kvalitetsfølelsen av en helt annen verden.

Eneste var at girknappene var vel små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi!

Jepp! =P~

Navnet skjemmer ingen heter det: Sparco Racing Cockpit Pro 8)

Hvorfor kun Driving force pro skulle virke på den skjønner jeg ikke, er jo bare en ramme.

Jeg synes også dette er rart, men baserer meg kun på det jeg har lest om denne stolen.

You'll have to buy the pricey GT Force Pro as well. The Cockpit Pro will not work with the older (and considerably cheaper) GT Force steering peripheral.

Hele saken: http://ps2.ign.com/articles/442/442615p1.html?fromint=1

Nå er jeg utrolig dårlig på japansk og andre asiatiske språk, men det ser ut til at man kan bestille den her , www.jp.playstation.com/Item/4/6157520.html, for ¥102.900, eller ~6.100 NOK!! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faan... Fant endelig M-coupéen i lista med brukte biler fra "Late 90's". Selvfølgelig manglet jeg 200 cr., og måtte kjøre et løp til. Da jeg skulle kjøpe bilen var den borte igjen.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...