alpina b3 Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Vasket bil, forlangte børstefri vask, men fikk børstevask!!! Nypolert og nylakert spoiler mm Imorgen blir det en telefon til sjefen! Burde forlange full polering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Hm... Ikke bra.. Ble det mye riper i lakken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 ikke verre en at det går at polere vekk Men skal klage og forlange polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Oj Hadde blitt forbanna..Polering burde være på sin plass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Var det på bensinstasjon eller? Eneste de kan om dagen er å grille pølser og klø seg i rævva.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 får finne frem autoglym, men kan ikke polere der det er nylakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Var det på bensinstasjon eller? Eneste de kan om dagen er å grille pølser og klø seg i rævva.... Er faen ikkje tull engong! Men ikkje poler viss det er nyllakert nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 yepp på en shellstasjon Var meget tydlig:beste program uten børstevask!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Du må stå på krava når du snakker med dem da.. Håper det ordner seg... Tror jeg leste en plass at bensinstasjonene faktisk tjener mer på pølser og annet stash enn de gjør på bensin/diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 Dom har ikke 98oktan!!! Alpina skal ikke ha annet så må på esso og fylle tanken. Men shell er døgnåpet og bedre bilvak(vete fan etter det her da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Tror jeg leste en plass at bensinstasjonene faktisk tjener mer på pølser og annet stash enn de gjør på bensin/diesel Stemmer det! Burde forlange full polering! Du burde ikke! Du skal! Det er faktisk ikke helt uvanlig at bensinstasjoner må betale for den slags... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 Jeg skal polere den, da veit eg at det blir bra. Har polert en del biler, og har noen venner som har peiling så det blir nok bra, så den blir sikkert bra til 1mai når vi skal til ålesundpå treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Var det på bensinstasjon eller? Eneste de kan om dagen er å grille pølser og klø seg i rævva.... Er faen ikkje tull engong! Dagens bensinstasjoner er egentlig et stort gatekjøkken med salg av drivstoff som binæring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Jeg skal polere den, da veit eg at det blir bra.Har polert en del biler, og har noen venner som har peiling så det blir nok bra, så den blir sikkert bra til 1mai når vi skal til ålesundpå treff. Veldig OT men, vet du mer om det treffet i Ålesund 1. mai? hvor det blir osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Hmmm detta var skrøpelig ja. best og polere og slikt selv vist d skal bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå