ove Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 er det vanlig dere medlemmer samles noen ganger i året eller er det bare bmw car club sine treff som går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Du har i alle fall et "bankers" treff hos deg. Du stiller vel til disposisjon i år også? Jeg synes fjorårets treff hos deg var kjempetopp. Må bare gjentas. Du gjør en storartet jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 De fleste på forumet her er vel medlemmer i BMWCCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Mange her er nok medlemmer i BMW CCN ja. Det har ikke vært noe BMWGuiden treff såvidt jeg har fått med meg men interessen for å få til et lite treff finnes nok blant mange av forummedlemmene. Kanskje det blir et eller annet i fremtiden? Hadde det ikke vært for at det er så forbannet dyrt å reise sørover i fylket skulle jeg gjerne tatt en tur til treffet i Sirevåg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Hadde det ikke vært for at det er så forbannet dyrt å reise sørover i fylket skulle jeg gjerne tatt en tur til treffet i Sirevåg. Ka dato e d?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Jeg er ikke medlem på BMWCCN... Hvor mye koster det? Synes vi burde ha et bmwguiden treff også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Er vel 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Jeg er ikke medlem på BMWCCN... Hvor mye koster det?Synes vi burde ha et bmwguiden treff også Jeg hadde iallefall stilt opp på noe sånt, så lenge det var på en fornuftig plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Ser at det er steget til 400,- nå + 50 i innmelding http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/prof ... elding.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Jaja... Får det vente med BMWCCN medlemskap Akkurat nå er 400kr mer nyttig til bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Fytti...enda en grunn til å ikke melde seg inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Ka dato e d?? Vet ikke. I fjor var det 27 juni. http://home.netpower.no/pberg/concourse_04_ref.html Kanskje ove kan svare oss på om det blir noe i år? Jeg er ikke medlem på BMWCCN... Hvor mye koster det? Det koster 450,- første året og 400,- de påfølgende. Kontingenten steg med 100,- i år. Jeg sparer inn denne kontingenten ganske kjapt når jeg bruker rabattavtalene jeg har igjennom klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 synest vi skulle dradd igang ett treff ja. d ha vært digg. blir vel vanskelig og få til noe store greier i år, men d er noe og tenke på til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Det blir nok treff på Sirevåg i år også. En slik suksess må jo bare gjentas. Vi hadde vel rundt 100 BMW'er samlet under treffet i fjor. Rett og slett skikkelig gøy, og masse gode tilbud fra Ove. Verdt å få med seg. Du kan lese mer om treffet her: http://home.netpower.no/pberg/concourse_04_ref.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Det blir nok treff på Sirevåg i år også. En slik suksess må jo bare gjentas. Vi hadde vel rundt 100 BMW'er samlet under treffet i fjor. Rett og slett skikkelig gøy, og masse gode tilbud fra Ove. Verdt å få med seg. Du kan lese mer om treffet her: http://home.netpower.no/pberg/concourse_04_ref.html Oioi, der var det jo bilde av flere kjente biler Gjett om jeg stiller med min til sommeren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå