Frode H. Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Utviklingen går stadig fremover og BMW er en av de bilmerkene som ofte er først ute med ny teknikk. Se bare her hva en ny X3 kan leveres med: BMW X3 2.0d X3 Eksteriør: BLUEWATER METALLIC Interiør: SENSATEC (SCHWARZ ! SCHWARZ) Ekstrautstyr på denne bilen Oppvarmet ratt Alarm Midtarmlene foran Transportbeskyttelse Standardutstyr Speedometer med kilometervisning Interiør; stoff Network Uni-lakkering Skillenett i bagasjerommet (inkl. rullegardin for tildekking av bagasjerommet) Varseltrekant og førstehjelpsskrin Røykepakke Oppvarmbare forseter Lyktespylersystem Hvite blinklys Listen er hentet fra Bavaria Haugesund sine sider og er en bil som står i bestilling. Tenk hvor flott det må være å få en helt ny bil som til og med har både speedometer med kilometervisning og varseltrekant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Listen er hentet fra Bavaria Haugesund sine sider og er en bil som står i bestilling. Tenk hvor flott det må være å få en helt ny bil som til og med har både speedometer med kilometervisning og varseltrekant! Det e jaggu flott at utviklingen sin gang! Tror du jeg kan få en sånn kilometer-vise-greie i e36, jeg kan ha den der som den "rare klokken" som oppfører seg så merkelig står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 kilometervisning? Noe nytt det nå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Varseltrekant og førstehjelpsskrin Røykepakke Heheheh, så flott da :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Røykepakke ja, den likte jeg..... Får med en 20pk prince da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2005 Varseltrekant og førstehjelpsskrin Røykepakke Heheheh, så flott da :D:D Det er fremtiden dette vet du! Når det blir enda mer forbudt å røyke så må man iallefall ha bil med røykepakke, man må sette ut varseltrekant og førstehjelpsskrinet skal alltid være klart i tilfelle noen blir skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Røykepakke ja, den likte jeg..... Får med en 20pk prince da eller? Sikkert noe narkotiske greier... siden man trenger varseltrekant og førstehjelpskrin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Røykepakken er vel askebeger og sigarett tenner i dashen... Tror ikke det er noe alternativ til dette på "norske" bmw´er, men i Tyskland kan du velge bort røykepakken og da er det bare et oppbevaringsrom der "røykinga" skulle ha foregått.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Oppvarmet ratt kunne jeg ønsket meg. Har like dårlig tid hver morgen og glemmer alltid å ta med hansker. Hanskene finner jeg aldri om morgenen, fordi jeg ikke gidder å bruke 5 min på ettermiddagen på å legge de klare Så jeg kunne trengt oppvarmet ratt etter å ha fjernet snø og is fra rutene i 10 minus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2005 Har du oppvarmede speil kan du varme fingrene der innimellom skrapingen. Funker fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Varseltrekant og førstehjelpsskrin Røykepakke Heheheh, så flott da :D:D Det er fremtiden dette vet du! Når det blir enda mer forbudt å røyke så må man iallefall ha bil med røykepakke, man må sette ut varseltrekant og førstehjelpsskrinet skal alltid være klart i tilfelle noen blir skadet. Hehehea Ja, det kommer vel snart nye lover som forbyr røyking i biler også, føreren kan jo blir distrahert når han tenner på røyken Idiotisk!! Men noe jeg skulle ønske meg, var oppvarmet frontrute... Dessuten kunne de godt funnet opp noe `antifrys`greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Ja, det kommer vel snart nye lover som forbyr røyking i biler også, føreren kan jo blir distrahert når han tenner på røyken Idiotisk!! Idiotisk nei? Hadde jo vært genialt. Røykere skjønner jo opplagt ikke sitt eget (og andres) beste, så da må litt hardt skyts til. Totalt røykeforbud! Hvis vi får røykebøter på linje med trafikkbøtene blir det nok ordnings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå