Gå til innhold

BMW går nye veier


Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

Utviklingen går stadig fremover og BMW er en av de bilmerkene som ofte er først ute med ny teknikk. Se bare her hva en ny X3 kan leveres med:

BMW X3 2.0d X3

Eksteriør: BLUEWATER METALLIC

Interiør: SENSATEC (SCHWARZ ! SCHWARZ)

Ekstrautstyr på denne bilen

Oppvarmet ratt

Alarm

Midtarmlene foran

Transportbeskyttelse

Standardutstyr

Speedometer med kilometervisning

Interiør; stoff Network

Uni-lakkering

Skillenett i bagasjerommet (inkl. rullegardin for tildekking av bagasjerommet)

Varseltrekant og førstehjelpsskrin

Røykepakke

Oppvarmbare forseter

Lyktespylersystem

Hvite blinklys

Listen er hentet fra Bavaria Haugesund sine sider og er en bil som står i bestilling. Tenk hvor flott det må være å få en helt ny bil som til og med har både speedometer med kilometervisning og varseltrekant! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen er hentet fra Bavaria Haugesund sine sider og er en bil som står i bestilling. Tenk hvor flott det må være å få en helt ny bil som til og med har både speedometer med kilometervisning og varseltrekant! :D

Det e jaggu flott at utviklingen sin gang! :D

Tror du jeg kan få en sånn kilometer-vise-greie i e36, jeg kan ha den der som den "rare klokken" som oppfører seg så merkelig står :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varseltrekant og førstehjelpsskrin

Røykepakke

Heheheh, så flott da :D:D:D

Det er fremtiden dette vet du! Når det blir enda mer forbudt å røyke så må man iallefall ha bil med røykepakke, man må sette ut varseltrekant og førstehjelpsskrinet skal alltid være klart i tilfelle noen blir skadet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvarmet ratt kunne jeg ønsket meg. Har like dårlig tid hver morgen og glemmer alltid å ta med hansker. Hanskene finner jeg aldri om morgenen, fordi jeg ikke gidder å bruke 5 min på ettermiddagen på å legge de klare :) Så jeg kunne trengt oppvarmet ratt etter å ha fjernet snø og is fra rutene i 10 minus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varseltrekant og førstehjelpsskrin

Røykepakke

Heheheh, så flott da :D:D:D

Det er fremtiden dette vet du! Når det blir enda mer forbudt å røyke så må man iallefall ha bil med røykepakke, man må sette ut varseltrekant og førstehjelpsskrinet skal alltid være klart i tilfelle noen blir skadet. :lol:

Hehehea :lol::lol::lol:

Ja, det kommer vel snart nye lover som forbyr røyking i biler også, føreren kan jo blir distrahert når han tenner på røyken :roll:

Idiotisk!!

Men noe jeg skulle ønske meg, var oppvarmet frontrute...

Dessuten kunne de godt funnet opp noe `antifrys`greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kommer vel snart nye lover som forbyr røyking i biler også, føreren kan jo blir distrahert når han tenner på røyken :roll:

Idiotisk!!

Idiotisk nei? Hadde jo vært genialt. Røykere skjønner jo opplagt ikke sitt eget (og andres) beste, så da må litt hardt skyts til. Totalt røykeforbud! Hvis vi får røykebøter på linje med trafikkbøtene blir det nok ordnings. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...