Gå til innhold

General


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Angående hva man kan oppnå etter 5.000 innlegg så er det vel ingen som har tenkt så langt før nå. Gradsbenevnelsene ble innført for ca 9 måneder siden. Den gangen det var relativt liten aktivitet her på BMWGuiden, Gunnar hadde da i overkant av 1500 innlegg, og av oss andre var det vel ingen over 300 innlegg tror jeg. Det man kan gjøre er rett og slett å flytte grensene, slik at man må ha f.eks. 10.000 innlegg for å bli General. De andre trinnene må selvsagt følge etter. Dette vil da føre til en "degradering" av mange i forhold til hva man har idag, men dette er jo egentlig ingen big deal, kun en fancy funksjon, og de med flest innlegg vil jo fortsatt ha den høyeste graden.

Er det noen som vet om man kan bli en grenader...dvs. en vervet. Hvis det er mulig verver jeg meg på flekken. :D

Vel, opprinnelig hadde Gunnar med Grenader, se http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=5662#5662

Jeg har i ettertid tenkt tanken på Grenader igjen, men har ikke klart å finne ut hva den skal brukes til... Et alternativ er at vi Moderatorer hadde blitt vervede/Grenaderer, ulempen er de kjedelige distinksjonene:

hds_151q.gif

Men hva skulle Gunnar hatt? Kanskje det forkastede forslaget fra 1981 om Oberst-distinksjon, bare i gull?

hdx_105.gif

Jeg fikk forøvrig Gunnar (eller var det pappa dere kom fram til under mitt fravær før jul....? ;) ) til å ta frem igjen den utgåtte graden Visekorporal, for det var utrolig mange medlemmer med 0 innlegg som ble rangert sammen med de som hadde 1-4 innlegg. Så idet man skriver et innlegg får man nå automatisk graden Visekorporal. Det er m.a.o. ingen menige i forumet lenger, kun passive medlemmer mangler grad, og de ser man jo ikke med mindre man går inn på medlemslisten eller profilen til vedkommende.

Følgende gradsbenevnelser, i tillegg til Grenader, er ikke i bruk her på BMWGuiden:

Befalsskoleelev: UB-elev (praksis): UB-elev (skole):

hds_135q.gifhds_129q.gifhds_126q.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, men det er jo bare 1 konge da! Så da er det første man til 10,000 innlegg som blir konge da? :P

Vet jo det, at det kun er en konge... Men det er ikke så forbanna mange Generaler av BMW heller, så da kan det kanskje være en BMW-konge også?? I tillegg til H5 mener jeg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i dette forumet burde jo rangeringen være basert på bmws modeller

man begynner med en 1er med det kjiipeste motoralternativet, og etter hvert som innleggene fyker oppåver får man "nye biler" med større motor og evt, ett nummer opp i klassen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i dette forumet burde jo rangeringen være basert på bmws modeller

man begynner med en 1er med det kjiipeste motoralternativet, og etter hvert som innleggene fyker oppåver får man "nye biler" med større motor og evt, ett nummer opp i klassen.... :)

En artig ide...man begynner med en 116i eller Mini One og ender opp med en McLaren F1 eller Rolls Royce Phantom. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i dette forumet burde jo rangeringen være basert på bmws modeller

man begynner med en 1er med det kjiipeste motoralternativet, og etter hvert som innleggene fyker oppåver får man "nye biler" med større motor og evt, ett nummer opp i klassen.... :)

Veldig interessant idé, men jeg ser et lite problem i at om det står "116i" under nicket ditt, så kan det fort forvirre folk om hvilken bil man egentlig har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kongen er jo general da... så han kan vel ikke være høyere enn general som da som sagt er rangen hans? :D

Er ikke forsvarssjefen 4-stjerners general, og Kongen 5-stjerners da? Kongen er i alle fall over Forsvarssjefen, og begge er Generaler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm kjekt å se listen over hvor mange post man måtte ha for å stige i gradene, sjedde liksom så fort de første dagene så ble det bare stille..

he he men nå skjønte jeg de å vips så fikk jeg en post til på lista :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...