Kenzuke Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Hei! Noen som aner hvilken cd-spiller dette er? merke & modell ... Den står på en bil jeg vurderer å kjøpe, men eieren (forhandleren) som selger bilen har ikke anelse om hvilken spiller dette er! Bilde: http://194.150.122.1/~kenzuke/cd-spiller.JPG Frode H. : edit: Laget en link av det bildet ditt heller, siden det ikke virket og siden låste seg. Skulle det bli i orden igjen kan jeg endre det tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 CD-spilleren som bestemmer du om du skal kjøpe bilen eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hehe, da hadde jeg vært gal Neida, men jeg bare lurer fælt på om jeg må gå til anskaffelse av ny spiller, eller om denne holder til å drive et relativt kraftig anlegg! (f.eks 2*12" / 6*9 osv ..) Men først må jeg jo vite hvilken spiller dette er! Ingen som har en formening om hvilken produsent det kan være engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 det er ikke mange spillere som klarer og dra 2x12"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Skulle hatt et litt større bilde, klarer ikke se noe særlig på det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2005 det er ikke mange spillere som klarer og dra 2x12"... Hehe, beklager. Så at jeg skreiv litt dårlig lengere opp. Jeg mener selvsagt å ha forsterkere til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Ser ut til at det er en Sony spiller. Ser faktisk ut som det er en kasettspiller eller MDspiller. Tror den har en eller to linjeutganger for ekstern forsterker(e) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 http://www.sony.no/ShowProduct.do?site=odw_no_NO&category=ICA+Cassette+Tuners&product=XR-CA370X er det denne? ligner veldig der man setter inn minidisken i hvertfall. men kan hende det er en nyere versjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Ser ut til at det er noe i den duren der ja. Da er jeg sikker på at det er en kassettspiller og ikke en MD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2005 Men hva i f? Kasettspiller??? Her oser det pruting!!! ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Typisk ze germanz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Ser ut til at det er noe i den duren der ja. Da er jeg sikker på at det er en kassettspiller og ikke en MD. På en forstørret versjon av bildet viser det tydelig at det er en kassettspiller..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå