gassapaa Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Noen som vet noen sider hvor det selges klistermerker? Reklameklistermerker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Her har du noen tips Noen klistermerkeprodusenter lokalt : Rumag, Ideco, Alfabet og Oftedal Skiltdesign. Jeg tror disse kan scanne ting du har med og trykke kopier til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Unskyll meg, men..... fyfaen for et huskestativ på baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Unskyll meg, men..... fyfaen for et huskestativ på baken Han trenger nok en spoiler for å presse bakhjulene mot asfalten når han suser rundt i råneløypa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 hihihihihi, det er noe av det mest harry jeg har sett. ikke en gang M3 trenger den downforce`n.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Alltid greit å ha med seg handlevogn til enhver tid. Praktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Den utrolige norske oppfinnelsen......Ostehøvelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Får fine osteskiver da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Han slepper å hive på 10'ern når han skal handle verfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Og dra meg inni svarteste helvete for en vinge !!!!! Til og med Batman kan ikke stille opp med den. Fare for at bilen blir vippa rundt etter 120 (hvis den noen gannger kommer opp i den hastigheten ) Hadde fått meg en rimelig god og lang latter hvis noe sånt hadde tøffa forbi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Har sett sånne vinger før jeg, men aldri med en bil påmontert Vingen gjør seg sikkert bedre uten bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Herregud så jalla, men klart, alltid greit med langbord tilfelle du skal på picnic..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Herregud så jalla, men klart, alltid greit med langbord tilfelle du skal på picnic..... Fåsje plass til SÅ mangen venner i den lille bimmeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 helvete .. ser jo ut som at det er en russisk radar stasjon bakpå bilen... få den av fortere enn faen!! men, pen bil minus klistremerker og vinge .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 helvete .. ser jo ut som at det er en russisk radar stasjon bakpå bilen... få den av fortere enn faen!! men, pen bil minus klistremerker og vinge .. Kunne godt tatt av den JALLA speil filmen på bakvinduene oxo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå