Gå til innhold

Klistermerker


gassapaa
 Share

Anbefalte innlegg

318is e jo en go-bil... men må bare melde meg i køen å si at det ikke gjorde seg noe særlig med vinga å klistremerkene eller speilsotinga...!

Hold bilen fri for slikt, det passer kanskje på en Styla Nissan SKyline eller noe sånt japse-bil greier, men ikke på noe annet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318is e jo en go-bil... men må bare melde meg i køen å si at det ikke gjorde seg noe særlig med vinga å klistremerkene eller speilsotinga...!

Hold bilen fri for slikt, det passer kanskje på en Styla Nissan SKyline eller noe sånt japse-bil greier, men ikke på noe annet... :D

Jeg er helt enig, men BMWCCN merket har jeg dog akseptert nederst til venstre på bakvinduet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318is e jo en go-bil... men må bare melde meg i køen å si at det ikke gjorde seg noe særlig med vinga å klistremerkene eller speilsotinga...!

Hold bilen fri for slikt, det passer kanskje på en Styla Nissan SKyline eller noe sånt japse-bil greier, men ikke på noe annet... :D

Jeg er helt enig, men BMWCCN merket har jeg dog akseptert nederst til venstre på bakvinduet. :D

kan vær enig me det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar feil er det tross alt Møller (Jeep/Chrysler) som har betalt hele stylingen på bilen (100.000,-), så det skulle vel bare mangle at de får et par klistremerker på sidene. Tror nemlig det var den compacten som vant en eller annen avstemming/kåring av en gatebil som skulle få 100k i styling/mods for en stund siden.

lol... Disse amerikanerne skjønner seg ikke på biler :P

Det er en norsk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den vingen ser ut som å blir på folkemunne hjemme kalt for skohylle...

å hva en sko hylle gjør påmontert på en bmw kan man jo spørre seg.

får å svare litt på spørsmålet det egentlig handlet om her kan man få laget klistremerker på trykkerier o.l., men hvordan det er med reklame merker og copyright å sånn er jeg ikke helt sikker på...

du får stikke innom å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...