Gå til innhold

Montering av senkesett


hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

Var lang tid mellom de bilene, men tror nok ikke 318is er så langt unna 320i. Det er jo tross alt bare 10hk og 15nm mellom de. Kan til og med godt tenkes du hadde tatt min 320ia fra 0, men tror nok kanskje isbilen er marginalt tregere i fart. 320n gikk faktisk ganske bra når den gira ned og peisa på i 2. giret til over 100.

520n min skal nok ihvertfall slite for å holde følge... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. såg faktisk en 320 e36 i stavanger som hadde til salgs lapp i ruta. han hadde effektanlegg chip og konfilter og m3 stayling og mente d var 205hk i motoren. ha ha ha ha ha. chip gir vel ca 5hk vist du er heldig da. og effektanlegg har 0,00001 effekt på bmw grunnet meget bra orginal anlegg. og konfilter gir jo 10hk i lyd da. he he. lykke til sa jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt om du spør etter senkesettet eller dekka, så:

1) Bilstein sprint dempere og h&r 40/15 fjærer. Kjøpt hos autotrio. Betalte 7500,-. Det var med 15% rabatt. I tillegg hadde jeg kjøpt det meste av foringer og dillball nytt, det så ikke så bra ut på min, og den har ikke trillet spesielt langt.

2) Alessio F1 med 215/45/17 Toyo T1R. Kjøpt hos sharif.

Forøvrig ble ikke min spesielt lav, jeg får to fingre mellom dekket og hjulbuen foran. Noen vil kanskje synes det er for mye, smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta bilde fra siden der du ikkje svinger på framhjula. Og kanskje litt nærbilde. Vurderer på om eg skal senke 40/15 eg også.

Nå har jeg lagt igjen kameraet mitt i Oslo, men skal se om jeg kan få gjort det i løpet av mandagen.

Lyst å røpe hvor mye du ga for hjulene?

Bare å ringe sharif det ;) Neida, 10.000,- Ikke spesielt billig, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...