Gå til innhold

Hvor skal merket sitte?


Anne
 Share

Hvor skal BMWCCN-klistremerket på min Z3 Coupé?  

32 stemmer

  1. 1. Hvor skal BMWCCN-klistremerket på min Z3 Coupé?

    • Frontrute nede/oppe til venstre
      3
    • Frontrute nede/oppe til høyre
      0
    • Sidevindu bak
      9
    • Bakvindu
      11
    • Dropp det!
      10


Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, spraydate har vel like gode søkemuligheter og like mange "annonser" som autodb? :P

Hvis du søker på Autodb etter "Z3 Coupè 2.8 finner du ingen. Pågangen har, overraskende nok, vært helt grei så jeg har aldri vært på Spraydate, men jeg vil tro det i hvert fall finnes noen aktuelle kandidater. (Hvis det da altså hadde vært aktuellt...). :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pågangen har, overraskende nok, vært helt grei så jeg har aldri vært på Spraydate

Overraskende? Ser du ut som en middels lastebil eller? :twisted:

At det ikke var noen z3 coupeer overrasker meg ikke, er utrolig sjeldent å se slike i trafikken. Hvor mange er i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ut som en middels lastebil eller? :twisted:

Nei, jeg tror ikke det... Har vel egentlig aldri hørt noen som har klagd... :lol:

At det ikke var noen z3 coupeer overrasker meg ikke, er utrolig sjeldent å se slike i trafikken. Hvor mange er i landet?

Et sted mellom 10 og 15 vil jeg tro. Det inkluderer alle motorvarianter. Har aldri klart å finne ut hvor mange som egentlig ble produsert, men det kan ikke ha vært særlig mange tusen for de er svært sjeldne i billand som Tyskland og USA også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på den som sto med prisantydning 219', Frode? Jeg forsøkte faktisk å kontakte fyren både pr. mail og telefon siden jeg hadde kjøpt bilen på flekken dersom han virkelig mente at han ikke skulle ha mer for den! Han svarte imidertid aldri...

Vil nemlig koste et sted mellom 280' og 330' å ta inn en tilsvarende bil fra Tyskland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på en til 219k ja. Her er annonsen.

Synest også denne hadde en grei pris. Annonsen er gått ut nå men det er mulig den fortsatt er til salgs?

Han var kanskje opptatt med å øke familien siden han ikke svarte på henvendelsen. Eller så var den annonsert bare for å blidgjøre den bedre halvdel. "Nei, det er visst ingen som vil ha bilen vår så vi må visst bare beholde den" :)

Var forresten tragisk dårlige bilder i den annonsen! Ikke rart bilen ikke ble solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den ja!

Det kan neppe kalles en bedre halvdel dersom hun "tvinger" ham til å selge den bilen! :P

Jeg har funnet ut at det fint lar seg gjøre å koble ut airbagene på passasjersiden og montere bakovervendt barnesete dersom behovet skulle oppstå. "Gubben" har jo egen bil! Min skal m.a.o. aldri selges!

Hmmm... Kanskje jeg skal forsøke å ringe ham igjen... Litt usikkert hva jeg evt. skal med flere, men det kan sikkert være fint å ha en i reserve :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...