Gå til innhold

Hvor skal merket sitte?


Anne
 Share

Hvor skal BMWCCN-klistremerket på min Z3 Coupé?  

32 stemmer

  1. 1. Hvor skal BMWCCN-klistremerket på min Z3 Coupé?

    • Frontrute nede/oppe til venstre
      3
    • Frontrute nede/oppe til høyre
      0
    • Sidevindu bak
      9
    • Bakvindu
      11
    • Dropp det!
      10


Anbefalte innlegg

Jeg kjører altså en svart Z3 Coupé 2.8 og jeg har lyst til å ha klubbmerket synlig, men jeg har ikke lyst til å bytte ut skiltplatene (Autohaus Kathan i Bad Wieesee fortjener reklamen...). Spørsmålet er imidlertid hvor det er greit å ha klubbmerket. (Koselig å hilse på og snakke med andre med samme interesse...).

Problemet mitt er at jeg ikke vil "søle til" bilen på noen måte... Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja egentlig en fin ide, å stemple alle bmwguiden medlemmers biler med logoen vår

Nå var det BMWCCN-merket jeg først og fremst tenkte på men når det først er på plass, vil det jo være svært uproblematisk å plasse et "BMW-guiden "- merke ved siden av... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tatt med "Bakvindu, nede til venstre" som er mitt førstevalg på de fleste biler....

Jeg har det også der, og synes det ser mest riktig ut. Går det ikk der av rare årsaker, ville jeg hatt den bakerst, nederst, i venstre sidevindu bak. Men kun dersom det er en to-dørs bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverst og midt i vinduet er ikke alltid den mest gunstige plasseringen.

På min compact hadde det passet fint ettersom jeg ikke ser noe av de øverste 10cm. av ruten når jeg kikker i sladrespeilet. Kan tenke meg det er noe slikt på E46 coupè også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverst og midt i vinduet er ikke alltid den mest gunstige plasseringen.

På min compact hadde det passet fint ettersom jeg ikke ser noe av de øverste 10cm. av ruten når jeg kikker i sladrespeilet. Kan tenke meg det er noe slikt på E46 coupè også?

nja, klistremerket er ikke så stort at det er i veien, så det skal ikke være noe problem. ellers er som nevnt nederst på bakvinduet en god plassering, og da helst til venstre. sidevinduet bak kan også være en god plassering på enkelte modeller (couper og 2-dørs).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tatt med "Bakvindu, nede til venstre" som er mitt førstevalg på de fleste biler. Tror denne plasseringen vil passe Coupèen din også.

Jeg tror det blir der, ja! (Skal bare sjekke at det ikke ødelegger sikten når jeg rygger. Jeg er nemlig ikke særlig høy...)

Ser ut somm et sånn "Camping-merke"

Det er jeg faktisk enig i, men det er nå en gang slik det ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...