BMW_JP Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Hvor kjøper man telefonholder til BMW 3 serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Jeg kjøpte meg en slik på Clas Ohlson til 149,- Lett å montere og lett å ta bort igjen. Selve holderen til telefonen fulgte ikke med så her står du fritt til å velge hvilken holder du vil bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2005 okey, men er det ikke en sånn spesiell, som man fester på høyre side, ved radio/klima/kjørecomputer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Vi selger disse brakettene fra MTU. 298,- pr. stk. i sort metall. Er det en E-36 du har? Noen av disse du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2005 MrStream: jepp det vel noe slik, men åssen fester man mobilen på den?? man må jo ha en sånn klemme. hvor selger du den? Er E36 jeg har ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2005 hvordan fester du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Problemet med de fleste slike holdere er at de ikke har fulgt utviklingen til telefonene, altså blitt mindre etterhvert. 1/4 av den flaten telefonholderen skrues fast på hadde vært nok. Det ser ut for at den nederste Mr.Stream hadde bilde av for litt stygt med dashbordet. Er telefonen din gammel og stor er kanskje dette et alternativ: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 Magnet ytterst i høyre hjørne på speilet. Funker som F det. Og er ikkje mobilen magnetisk, selger Clas Ohlson sånne små mettalbiter med lim på som gjør den magnetisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Problemet med de fleste slike holdere er at de ikke har fulgt utviklingen til telefonene, altså blitt mindre etterhvert. 1/4 av den flaten telefonholderen skrues fast på hadde vært nok. Det ser ut for at den nederste Mr.Stream hadde bilde av for litt stygt med dashbordet. Er telefonen din gammel og stor er kanskje dette et alternativ: Denne plastklossen der koster ca 1000.- hos BMW forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Hvis vi antar at den klossen kom på markedet i '91 sammen med E36 så er kanskje ikke 1000,- så mye i forhold til hva telefonene kostet på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P. Felgen Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 http://www.biltema.no/Archive%5CProduct ... 0012_l.jpg det er dette som er mobilholder! man får også matchende glassholdere, flaskeholdere osv på biltema. Lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Den der passer sikkert rett inn i tre-interiøret til den nye 6-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Problemet med de fleste slike holdere er at de ikke har fulgt utviklingen til telefonene, altså blitt mindre etterhvert. 1/4 av den flaten telefonholderen skrues fast på hadde vært nok. Det ser ut for at den nederste Mr.Stream hadde bilde av for litt stygt med dashbordet. Er telefonen din gammel og stor er kanskje dette et alternativ: Så ikke så veødig fint ut på det bildet. Med grått dasjbord og svart konsoll. Jeg har denne konsollen i min E46 som er laget at MTU. Jeg synes den passer veldig fint når den er samme farge som dasjbordet. Her er et bilde av konsollen min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 jeg er sterkt for de små magnetene. klistre en slik øverst i vinduet på hjørne førersiden så blir du kvitt d problemete. og d er bare og ta den vekk når bilen skal selges. mener dette er veldig fornuftig. billig,lite jobb og funker veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2005 Problemet med de fleste slike holdere er at de ikke har fulgt utviklingen til telefonene, altså blitt mindre etterhvert. 1/4 av den flaten telefonholderen skrues fast på hadde vært nok. Det ser ut for at den nederste Mr.Stream hadde bilde av for litt stygt med dashbordet. Er telefonen din gammel og stor er kanskje dette et alternativ: Så ikke så veødig fint ut på det bildet. Med grått dasjbord og svart konsoll. Jeg har denne konsollen i min E46 som er laget at MTU. Jeg synes den passer veldig fint når den er samme farge som dasjbordet. Her er et bilde av konsollen min: Ey hvor kjøpte du den telefonholdern der? Akkurat slik vil jeg ha!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå