Gå til innhold

Telefonholder

BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

Problemet med de fleste slike holdere er at de ikke har fulgt utviklingen til telefonene, altså blitt mindre etterhvert. 1/4 av den flaten telefonholderen skrues fast på hadde vært nok.

Det ser ut for at den nederste Mr.Stream hadde bilde av for litt stygt med dashbordet.

Er telefonen din gammel og stor er kanskje dette et alternativ: :wink:

092020-BMW-3er-E36-ab-10-90.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med de fleste slike holdere er at de ikke har fulgt utviklingen til telefonene, altså blitt mindre etterhvert. 1/4 av den flaten telefonholderen skrues fast på hadde vært nok.

Det ser ut for at den nederste Mr.Stream hadde bilde av for litt stygt med dashbordet.

Denne plastklossen der koster ca 1000.- hos BMW forhandler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke så veødig fint ut på det bildet. Med grått dasjbord og svart konsoll.

Jeg har denne konsollen i min E46 som er laget at MTU. Jeg synes den passer veldig fint når den er samme farge som dasjbordet.

Her er et bilde av konsollen min:

DSCN0913.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sterkt for de små magnetene. klistre en slik øverst i vinduet på hjørne førersiden så blir du kvitt d problemete. og d er bare og ta den vekk når bilen skal selges. mener dette er veldig fornuftig. billig,lite jobb og funker veldig bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke så veødig fint ut på det bildet. Med grått dasjbord og svart konsoll.

Jeg har denne konsollen i min E46 som er laget at MTU. Jeg synes den passer veldig fint når den er samme farge som dasjbordet.

Her er et bilde av konsollen min:

DSCN0913.jpg

Ey hvor kjøpte du den telefonholdern der? Akkurat slik vil jeg ha!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...