Gaute Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 Syns jeg husker at en M3 er akkurat 4 cm lavere enn en vanlig Coupe jeg men! Er det ikke akkurat samme fjærer på M3 og M-tec?Det er ikke samme fjærer, nei. M3 har egne fjærer og dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 H&R justerbart skrudd ned til 75/45 og 9x18 + 10x18 felger.. Hvordan er dette å kjøre med? Må jo være stivt som bare rakkern? Og tar du ikke nedi absolutt alt? Jeg har jo tross alt hatt problemer nå og da, og det kun med m-tech senkinga... det blir ganske stivt, og du bør vite hvor enhver hump i veien befinner seg.. + at du må rulle ganske mye på skjermene for at det ikke skal subbe, og det er IKKE pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 Går det ikke an å bare bytte fjærer da? Må man bytte dempere? Kan kan bare bytte fjærene foran? eller må man bytte bak også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2005 vil anbefale H&R 40/10. hadde det på en cabriolet en gang, og det ble veldig bra. mellomrommet foran ble borte. Tror det høres bra ut ja, eller det som hagenisse har valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå