bimmerdude Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Det er forskjell på startsperre og startsperre Anne! De startsperrene som følger med alarmer er bare å le av. De tar bare noen sekunder å koble seg forbi. En annen ting er slike startsperrer som EWSII som BMW har fra 1994-1995 tror jeg. BMW var ganske tidlig ute med dette med andre ord. Dette er startsperrer som leser av en chip i nøkkelen din og samarbeider med hjernen til motoren slik at det tar laaang tid å komme forbi eller trenger en biltyv som er super ekspert på området. Tror ikke slike tyver finnes i Norge engang. Eneste muligheten for å komme forbi dette er vel å bytte ECU på motoren og demontere hele dashbordet osv. Derfor er din Z3 med andre ord veldig vanskelig å stjele. Defa 820 serien har en "pager" som ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2005 Den var ikke dum, Frode! Spørs vel imidlertid om den fikser 4 lag med betong og armering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Defa 820 serien har en "pager" som ekstrautstyr. Har sett at det er mulig ja. Du har ikke peiling på hva pageren koster og hvordan den fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Den var ikke dum, Frode! Spørs vel imidlertid om den fikser 4 lag med betong og armering...Du kan gjerne få noen med taxi til å prøve en lignende hos deg. Jeg jobbet med slike ting tidligere, og her er en som kanskje kan ha en mulighet til å klare det:http://www.mamut.com/controls/shop/shop ... subgid=101 Den har bilde av en E36 front i displayet. Det gjør den til et godkjent produkt i min verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2005 Takk for tipset Gaute! Det der skal jeg se nærmere på! E36 fronten kan jeg nok evt. leve med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå