///M Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 http://bmw-motorsport.com/ring-taxi/de/ ... _Small.wmv denne må dere se, hør den vanvittige råååå lyden når bilen akselerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 skikkelig go lyd det dær altså........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Rå bil! Rå lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Dritbra lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Er vel en grunn til at jeg satt med gåsehud igjennom hele filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 TIDENES LYD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Hadde jeg tatt den taxien i fylla hadde det blitt en stripe med spy rundt hele Nurnburgring tror jeg.... Sinnsyk lyd i den M5´en az.... *Må ha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Minnet meg litt om Formel 3 lyd... Går kanskje like godt som en oxo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 den vil jeg prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 den vil jeg prøve! Jeg mener at jeg har lest at det er ca. et års ventetid for å sitte på med bl.a Sabine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 den vil jeg prøve! Jeg mener at jeg har lest at det er ca. et års ventetid for å sitte på med bl.a Sabine. jepp, har hørt det jeg også, men det er kanskje verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2005 hvor mye koster dette da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg mener at jeg har lest at det er ca. et års ventetid for å sitte på med bl.a Sabine. For øyeblikket ser det faktisk ut til at det ikke er ledige billetter igjen uansett sjåfør for 2005! Sehr geehrter Interessent,leider sind im Moment keine Tickets erhältlich. Da aus den vergangenen Jahren noch Fahrten abgeleistet werden müssen, können wir nur eine limitierte Anzahl an Tickets vertreiben. Im Laufe des Jahres werden wir jedoch regelmäßig weitere kleinere Kontingente vertreiben. Gerne benachrichtigen wir Sie per E-Mail, sobald neue Ticket-Kontingente verfügbar sind. Bitte tragen Sie dazu im nebenstehenden Formular ihre E-Mail-Adresse ein. Vielen Dank für Ihr Verständnis Ihr BMW Ring-Taxi Team Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Helt klart rååå bil og fet lyd men jeg synes lyden fra m3 csl er enda mer hissig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 ...dette var saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå