TorErling Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Hei Lurer på om det er vansklig å montere kjørekomputer i en E36? Nå er det bare en liten kjedlig analog klokke , Er det bare plug and play å montere, eller?? er ledninger lagt opp?... Har forstått det sånn at det er to type kjørekomputere?, hva er forskjelden på disse to? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Tror den minste (som ikke er en kjørecomputer, men bare klokke og temp) selges komplett med ledninger for rundt tusenlappen. Noe som skulle tilsi at det ikke er ledninger lagt opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Er det mulig å gå fra den lille til den store uten å trekke flere kabler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Den lille koster nesten 3000.- hos motortechnik inkl. ledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Noen som har tatt på seg jobben å montere den minste (temp og klokke) før? På meg så virker det som om man må ut med hele dashen for å trekke ledninger. Temp sensoren skal jo tross alt helt ned til luftsjakta til bremsene i fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Noen som vet om det er mulig å bytte fra den lille til den store da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Er det mulig å gå fra den lille til den store uten å trekke flere kabler? det tviler jeg på.. du må ha en del følere etc til forbruksmåler, gjennomsnittsfart og de andre funksjonene på computeren. de tviler jeg på at ligger der. en del jobb, men ingen umulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå