elementz Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 hehe..med det mener jeg at de tar litt oppi skjermbuen når jeg svinger mye..men med tectylbehandling etter sommern går jo det bra.. Er jo bare til å unngå mye svinging.. har du valsa skjermbuene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 skrev litt dumt nå..trodde du skulle kjøpe nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 De er nok valset. Virker slik hvertfall. men jeg skal ha 235/40-18 bak og 215/40-18 foran, det går bra? Med tanke på speedometer, akselerasjonen. På den dekkdimensjon regnern på sida her så står det at bilen blir tregere i akselerasjonen hvis man har for store dekk. Er 2,9% differanse iforhold til original merkbart? er speedometer følern foran eller bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 må si jeg har dårlig erfaring..har omtrent nettopp kjøpt bilen..så har kjørt med sommerfelgene i en uke..er utrolig deilig å kjøre vertfall.. har sikkert litt å si på farta, men er ikke det utseende å kjøreegenskaper som teller? kan da ofre noen prosent jeg vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg har 215/55-16 og de subber foran. Sliter på lakken i mot karroseriet i hjulhuset. Orginale BMW felger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg hadde 235/40/17 (8" og 9" felg) og det var goooood plass, både foran og bak. Nå hadde den riktignok kun m-tech senking. Hva vitsen med slike dekk er skjønner jeg ikke helt, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 225-40-18 forran og bak (m-teck senket) tar oppi skjermen bak i bråe svinger når jeg har folk bak, trodde fjerene bak var sleten så jeg fikk byttet dem med nye(orignale m-tech) hjalp litt men tar oppi fortsatt. jeg ser ikke på det som noe problem det er så sjeldent at jeg glemmer det mellom hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 min er senket 40/60mm.. Subber jo nedpå, men man kan jo leve med det. Lyden av å ta ned på fartsdumper og isklumper er likevel mest hjerteskjærende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå