Gå til innhold

Vårrengjøring (og ledning under sete)


pmkweb
 Share

Anbefalte innlegg

I dag rengjorde jeg bilen inni!

Det hele begynte med at jeg hadde lyst :D

Jeg fant frem støvsucker og kluter å gikk i gang, men etter en stund med frenetisk banning og halveis støvsuging rundt stolene, fant jeg ut at disse 4 skruene var ikke masse å syte over, så jeg skrudde like godt ut stolen på førersiden...(klarte meg til og med med det originale verktøyet i bilen)

Det gjorde jo jobben mye lettere, og etter en liten stund var bilen gullende rein på den siden. stolen ble også glitrende rein i alle kanter.. dette gjør jeg på andre siden og, tenkte jeg og skrudde ut de fire skruene røsket ut setet!. men på dette seter var det f..n meg koblet inn en ledning av et eller annet slag og den røyk jo selfølgelig til!!! Ka´f..n tenkte jeg :evil: jeg har jo ikke setevarme? ka er dette...

Så nå sitter jeg her hjemme og lurer på denne ledningen då som var tilkoblet under passasjersetet!

Noen som vet? katapult? eller?

Rekker de 44,50 som jeg fant under andre sete til evt rep? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bryter i passasjersetet som forteller til airbagen om det sitter en person der eller ikke. Slik kan det spares noen tusen ved en kollisjon.. (airbagen på passasjersiden vil ikke gå av om setet er tomt).

Ikke slå på tenningen før du har koblet dette til igjen. Hvis du gjør det må du inn på verkstedet og resette airbaglyset, dette vet jeg alt om! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rotet/støvsuget også under setene i min "nye" Porsche 911 SC en gang i 1985...og fant en Luger pistol. :shock: Plombert, men allikevel... :? Jeg leverte den til politiet, men hørte aldri noe mer. 8-[

Skulle jo beholdt den da... Samleobjekt det :D

Jeg er egentlig glad for at jeg leverte Lugeren inn til politiet. 3-4 uker senere var jeg på ferie i Danmark og da jeg kom tilbake til Norge med Frederikshavn-Moss fergen (en nedlagt rute i dag) bar det rett inn i tollbua. Bilen ble plukket fra hverandre i sine enkelte deler og jeg ble sendt til røntgen + et langt avhør hos politiet. Jeg var totalt uforstående til oppstyret og selvfølgelig var jeg også 100% "clean". Jeg kjente/kjenner ingen som har problemer med rusmidler og min personlige økonomi var/er ikke avhengig av curér virksomhet med narkotika. Fyren som hadde bilen før meg (som jeg forøvrig ikke vet hvem var/er) må imidlertid ha vært litt av en skummel type. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...